מתנות סוף שנה לילדי גן

אם אתם קבוצת הורים או ועדי הורים המחפשים מתנות סוף שנה לילדים בגן, בוודאי גם אתם הבנתם שבחירה במתנה או המתנות המתאימות ביותר אינה כה פשוטה: המתנה צריכה להיות במחיר סביר כדי שכל ההורים יוכלו להשתתף, עדיף שלא כל ילד יקבל בדיוק את אותה המתנה והיא גם צריכה להיות מספיק עמידה כדי ללוות אותו גם בשנה הבאה.

תיק עם שם

הדפסה על חולצות

תיקי שרוך

כסאות גן

בקבוק עם שם

הדפסה על כובעים

קלמרים לסוף שנה

מסכות בד לפנים בעיצוב גרפיטי

כובע גרפיטי עם שם

גרפיטי על חולצות

הדפסה על כוסות

מתנות שימושיות לסוף שנה

המומחיות של TAP-AIR היא לעצב מתנות סוף שנה לילדים, מתנות מקוריות עם הקדשה אישית בעיצובים שאי אפשר שלא להתפעל מהן, אך חשוב יותר אלו מתנות שימושיות ביותר שילוו את ילדכם לאורך זמן למשל: אפשר לבחור תיקים עם שמות הילדים מבין מגוון עיצובים מוכנים או עיצובים מותאמים אישית,אם אתם מחפשים מתנה שמתאימה יותר לחודשי הקיץ החמים אנחנו ממליצים על בקבוקי שתייה עם שם והקדשה אישית לכל ילד. בדרך כלל יש הנחה לכמויות גדולות. 

מתנות סוף שנה לילדי גן חובה

בכל מה שנוגע למתנות סוף שנה עבור ילדים שמסיימים גן חובה, אפשר להתחיל לחשוב על הכניסה לבית הספר: אנחנו אישית ממליצים על קלמר עם שם הילד, ישנם היום קלמרי פרימיום גדולים ומרווחים עם שלושה תאים שיכולים להכיל את כל הציוד לילדים: עפרונות, עטים, מחדדים ומחקים בנפרד. זוהי מתנה מושלמת לילדי כיתה א' שפתאום צריכים להשתמש בכל כך הרבה ציוד בשיעורים. זו אולי אחת המתנות המועדפות ביותר בקרב ההורים והשימושיות ביותר לסוף שנה לילדים המסיימים גן חובה.

כמובן שישנם אינספור רעיונות למתנות סוף שנה לילדים למשל: משחקי קופסא ללימוד קריאה, רעיון נוסף הוא להזמין לוחות עץ לתלייה עם אותיות האלף בית, מספרים, תרגילי חיבור וחיסור וכו'. הלוחות האלו יכולים להיות גם שעונים עבור ילדים שכבר מכירים את המספרים.

עוד רעיונות למתנות סוף שנה

  • קופסאות אחסון קופסאות אחסון הן עוד מתנה מקורית ושימושית: היום מבינים כבר שסחיבת תק כבד לגן או אפילו לבית הספר עשויה לגרום לנזק מצטבר לגוף והרבה פעמיים נשאר בתיק ציוד מאתמול שסתם תופס מקום (שלא לדבר על סנדוויצ'ים ואוכל…). לכן קופסאות אחסון יכולות להיות שימושיות במיוחד לשמירה על הסדר בחדר כשהילד שם בהן את כל מה שהוא לא צריך ליום שלמחרת.
  • חולצות בעיצוב אישי חולצות בעיצוב אישי הן פתרון זמין ביותר ואפשר להזמין אותן בכל חנות במידות שונות. לכן אם אתם מחפשים מתנת סוף שנה לילדי הגן ברגע האחרון או רוצים לשתף גם את הילדים ולתת להם להשתתף באופן פעיל בבחירת העיצוב, זו מתנה נוחה מאוד. אם רוצים אפשר כמובן גם להוסיף או להחליף בכובע. האופנה האחרונה היא מסכת פנים (למרות שהחובה היא רק על ילדים מגיל 7 ואילך). המסכה כמובן לא מחזיקה מעמד לנצח, ולכן עדיף שהיא לא תהיה  מתנה לסוף שנה לילדים בגן בפני עצמה, אלא תוספת "אקסטרא".
  • מנורות לילה בעיצוב אישי במקום המנורות הצהובות הקטנות

  • מד גובה עם תמונת הילד

  • צלחות פלסטיק עם תמונת הילד שאפשר לנקות בקלות

  • חולצות שינה או פיג'מות צבעוניות

  • כיסאות מתקפלים: מתנה פופולארית מאוד שמאפשרת לחסוך מקום בחדר ולהזמין מספר חברים

כמובן שאפשר גם לשלב בין המתנות ולהתייעץ עם הגננת או איתנו על מנת שנתאים לילדכם את מתנת סוף השנה המושלמת.

[elementor-template id="5789"]