הדפסה על תיקים לילדים: תיקי גרפיטי ותיקי גן

מחפשים מתנה מקורית לסוף שנה לילדי הגן והכיתה? נמאס לכם לקנות כל שנה מתנה בנאלית ולא שימושית? הגעתם למקום הנכון!  אמן הגרפיטי של TAP-AIR מציע לכם מתנה נהדרת וייחודית: תיק עם שם לגן או בית הספר בעיצוב גרפיטי או כל ציור שתבחרו, בשיטת איירבראש! הצבעים שלנו איכותיים ועמידים למים, מבטיחים מתנה נהדרת לסוף שנה, מזכרת אוהבת ומקורית, וכמובן – שימושית ביותר!

תוכן עניינים

גלריית תמונות ורעיונות לתיק גרפיטי לילדים עם שם

תיק עם שם לגן ובית הספר 

ילקוטים ותיקים מעוצבים עם שם הילד לגן ובית הספר זו מתנה הכי שימושית, חינוכית ומקורית שיש, מתנה כזו שהילדים רוצים לקבל וההורים רוצים להעניק. ילדי הגן וגם ילדי בית הספר, הולכים עם תיק שמלווה אותם יום יום, לאורך כל השנה. אחת המתנות המושלמות לסוף שנה, לקראת השנה הבאה, היא תיק עם שם בעיצוב גרפיטי לגן ובית הספר! במקום תיק רגיל הנמכר ברשתות ויש עוד מיליון כמוהו, תיק גרפיטי עם שם הוא תיק אישי, מקורי ומדליק בהחלט! 

תיק עם שם לילדים בעיצוב גרפיטי אישי – מזכרת בלתי נשכחת!

ניתן לייצר תיקים עם שמות גרפיטי בסוגים שונים, בעיצובים אישיים, במגוון צבעים. אמן הגרפיטי שלנו קשוב להעדפות ולבחירות שלכם, אנחנו נלווה אתכם לאורך כל השלבים בעיצוב והכנת התיקים וניכין עבורכם את המזכרת הבלתי נשכחת, ממש לפני בקשתכם – הצבעים שתבחרו, הדגמים המועדפים עליכם, אנחנו כאן בשבילכם. המשמעות היא שאין עוד תיק כזה בעולם! בהחלט מתנה ראויה לילדים ובלתי נשכחת!

היתרון בתיק גרפיטי לילדים

תחשבו על זה רגע, כמה תיקים נושאים את שם הילד שלכם? או כמה תיקים עוצבו במיוחד על ידי הילדים שלכם ועבורם? 

תיק גרפיטי עם שם הוא שונה וייחודי מכל היתר, כל ילד מקבל תיק בצבע ועיצוב אישי שהוא בוחר. התוצאה? קודם כל, זה גורם לילד להתרגש ולהתחבר רגשית למתנה הנהדרת. דבר שני, זה בהחלט מסייע לילד לזהות את התיק כבר מרחוק! שני יתרונות משמעותיים במתנה נהדרת אחת!

תיק עם שם וגרפיטי בעיצוב אישי זה TAP-AIR 

חברת טאפ אייר היא החברה המובילה בישראל לייצור תיקי גרפיטי ותיקים עם שמות בשיטת איירבראש. אנו בוחרים את חומרי הגלם עימם אנו עובדים בקפידה רבה, מבטיחים לכם חומרי גלם איכותיים, עבודה ברמה הגבוהה ביותר, אשר מביאה את התוצאה הטובה ביותר: תיק גרפיטי צבעוני, יפהפה, ייחודי ומעוצב אישית, עבור מי שאתם אוהבים.

לפרטים נוספים והזמנה, פנו אלינו.

[elementor-template id="5789"]