כובעי גרפיטי מודפסים עם שם​

לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים זו המתנה המושלמת עבורכם – כובעי גרפיטי עם שמות כל החוגגים והחוגגות.

כובעים שם שמות בעיצוב גרפיטי יכולים להתאים למסיבת רווקות קיצית בים או הבריכה, בר/בת מצווה וכמובן כמתנה לסוף שנה ומה יותר טוב ממתנה שהיא גם אישית, גם מקורית וגם מגנה עליכם מפני השמש? וזה לא הכל! אתם ורק אתם בוחרים איך יראו הכובעים שלכם ומה נצייר עליהם זה יכול להיות כל רעיון ולאן שהדמיון יקח אתכם.

תוכן עניינים

הדפסת שם על כובע גרפיטי

ל-TAP-AIR שנים של ניסיון בעיצוב וציור גרפיטי על הכובעים ואלפי לקוחות מרוצים, אנו משתמשים בציוד הטוב ביותר וצבעים המיועדים לטקסטיל, כך שניתן להיכנס עם הכובעים לבריכה ואפילו לכבס.

כל שעליכם לעשות הוא לבחור מתוך הדוגמאות שבאתר את העיצוב שאהבתם, ולהעביר לנו את רשימת השמות, יש לכם רעיון חדש שעוד לא ראיתם אצלנו? ספרו לנו ואנו כבר נדאג לכל השאר.

הדפסה על כובעים: מתנה משגעת

אוטוטו מסתיימת שנת הלימודים והגיע הזמן לחפש מתנות סוף שנה לילדי הגן והתלמידים. כובעי גרפיטי עם שם היא מתנת סוף שנה צבעונית ומיוחדת שכל ילד ישמח לקבל, מזכרת אישית מרשימה ומקורית לכל ילד אותה יכינו אומני הגרפיטי של  במיוחד בשבילכם. 

המקצועיות, המיומנות והניסיון שלנו בתחום גרמו לנו ליצור למענכם מגוון רחב של אפשריות ורעיונות למתנות סוף שנה, המתאימים לכל הגילאים החל מגני ילדים, בתי ספר ואפילו לגננות וסייעות מתנות הגרפיטי שיבטאו את התודה שלכם בצבעוניות אישית ומיוחדת. מתנות סוף שנה, הם מתנות שחייבות להיות משמעותיות, אישיות וצבעוניות שיהפוך את המתנה למרגשת.

[elementor-template id="5789"]