מתנות לתחילת שנת הלימודים

אחד האירועים המרגשים בחיינו, כילדים וכהורים לילדים, הוא התחלה של שנה חדשה במסגרת בית הספר או הגן. כולנו זוכרים את היום המרגש בו התחלנו ללמוד בכיתה א', וחלקנו אף זוכרים את העלייה לגן חובה, "הגן של הגדולים".

אלו בהחלט אירועים ששווה לעצור רגע, ולשאול: אילו מתנות לפתיחת שנת הלימודים נוכל להעניק לילדינו? ישנן אינסוף מתנות לילדים לתחילת שנה, אספנו עבורכם מגוון מתנות לילדים לתחילת שנה, שימושיות, צבעוניות ומקוריות כאחד. מזל טוב!

תיק עם שם

הדפסה על חולצות

תיקי שרוך

כסאות גן

בקבוק עם שם

הדפסה על כובעים

קלמרים לסוף שנה

מסכות בד לפנים בעיצוב גרפיטי

כובע גרפיטי עם שם

גרפיטי על חולצות

הדפסה על כוסות

מתנה לתחילת שנה לילדים בגן

אחת המתנות המומלצות, השימושיות והאהובות ביותר על ילדים, במסגרת מתנות לתחילת שנה בגן, היא כובע מודפס עם שם הילד. ניתן להדפיס את שם הילד על כובעי מצחייה או כובעי רשת, וזו אגב, יכולה להיות מתנה נהדרת להזמנה עבור קבוצה. דמיינו לעצמכם את כל ילדי הגן עם כובעים צבעוניים ויפים, ועל כל כובע מתנוסס שם הילד? מושלם! ניתן להוסיף לכל הדפסה אלמנט אהוב על הילד, כגון כדורסל, ים, חד קרן, פרחים, ואינסוף אפשרויות יפהפיות שייתנו את הטאצ' האישי לכל כובע.

מתנה מומלצת לפתיחת שנת הלימודים לתלמידי כיתה א'

ילקוט עם שם לכיתה א' הוא בהחלט מתנה נהדרת, שימושית וצבעונית! אם אתם מחפשים מתנות לפתיחת שנת הלימודים, זוהי מתנה אישית, מקורית ומרגשת בהחלט! ניתן להזמין בצבעים שתבחרו, בדגם שתבחרו, והכי חשוב: התיק נושא את שם הילד! מה שבהחלט יעזור לו לזהות את התיק ולהתחבר אליו באופן רגשי.

מתנות לתלמידי בית ספר יסודי לתחילת שנה 

אחד הכלים המשמעותיים והחשובים ביותר עבור כל תלמיד בבית הספר, הוא הקלמר. זהו הדבר האישי שלו, בו הוא מניח את כל הכלים החשובים בהם הוא נעזר במהלך היום. קלמר עם שם הילד הוא מתנה נהדרת, הורים רבים בוחרים בו כאשר מחפשים מתנות לתלמידים לתחילת שנה. הקלמר מעוצב בעיצוב אישי, כך שתוכלו להעניק לילדכם מתנה אישית, ייחודית, צבעונית ושימושית, מזכרת מכם שנמצאת איתו בכל שעות היום בבית הספר. ניתן גם להוסיף הקדשה לשנה החדשה, מושלם!

חביבת הקהל 

אחת המתנות המצוינות לפתיחת שנת הלימודים היא הדפסה על בקבוק אישי עם שם הילד. זו מתנה בגדר חובה אשר גם מסייעת לילד לזכור כי עליו לשתות, גם שומרת על היגיינה אישית, וכמובן משמשת מזכרת רגשית ואישית לילד, כל הילדים אוהבים בקבוקים אישיים עם שמם! ניתן לעצב בקבוק אישי עם שם הילד והדפסת ציור כלשהו, אשר נוגע לעולמו של הילד ותחביביו.

מתנה מקורית ושימושית – מזכרת מרגשת לכל השנה!

אם אתם מחפשים מתנות לתחילת שנת הלימודים עבור ילדכם אשר עולים לכיתה א', לגן חובה, או כבר החלו ללמוד וסיימו כיתה א', מגוון המתנות של טאפ אייר בהחלט מאפשר לכם לבחור את המתנה המתאימה לילדכם, מתנה אשר משולבת עם ציור וצבע, צבעוניות וססגוניות, מתנה שימושית ופרקטית, והכי חשוב – מזכרת רגשית ואוהבת, אשר תלווה את ילדכם במהלך כל השנה!

[elementor-template id="5789"]