מתנות סוף שנה כיתות א'-ד': המתנות שיגרמו לילדים לחייך!

סוף שנת הלימודים הוא תמיד מריר-מתוק, עבור הילדים וגם עבור המורים. חופשת הקיץ נמצאת מעבר לפינה, אך זה הזמן שבו הילדים נפרדים מחבריהם לכיתה וממורים אהובים שהם רואים מדי יום. כדי להמתיק את התקופה הזו, נהוג לתת מתנות סוף שנה, שמהוות מזכרות לילדים ומלוות אותם גם לאחר סיום שנת הלימודים. כאן בטאפ אייר אנחנו חושבים שמתנות צריכות לצאת מהקופסה, ואם אתם מחפשים מתנות לסוף שנה לכיתות א'-ד' – כאן תקבלו את כל הטיפים שיעזרו לכם בבחירה.

איך לבחור מתנה לסוף לשנה לכיתות א'-ד'?

אם אתם רוצים להעניק לילדים בכיתות א'-ד' מתנות, הרעיונות הבאים יעזרו לכם בבחירה:

מתנות סוף שנה כיתה א'

ילדים בכיתה א' לא רחוקים מגיל הגן, ולכן מומלץ לקנות להם מתנות שמתאימות יותר לגילאים האלו. בקבוק שתייה עם קש, למשל, מהווה מתנה שימושית במיוחד לילדים בכיתה א'. הם יוכלו להרוות את צימאונם בימי הקיץ החמים, וגם לקחת את הבקבוק יחד איתם לבית הספר, עם תחילת שנת הלימודים.

מתנות סוף שנה כיתה ב'

בכיתה ב' ילדים כבר מבינים מה קורה, והם נכנסים לשגרת הלימודים בצורה חלקה יותר. בגיל הזה בקבוק שתייה מהווה אופציה למתנה, וניתן לשלב גם פריטים אחרים – כמו תיקים עם הדפס אישי.

מתנות סוף שנה כיתה ג'

במחצית הדרך בבית הספר היסודי, ילדים מתחילים ללמוד יותר בשיעורים, וגם ביניהם. נוצרים קשרים משמעותיים, הילדים משקיעים יותר זמן בלימודים, ונהנים גם לבלות עם חברים. תיקים עם הדפסים, כובעים עם הדפסים, וגם קלמרים עם הדפסים אישיים מהווים אופציה מעולה למתנות עבור אלו שמסיימים את כיתה ג'.

מתנות סוף שנה כיתה ד'

בסוף שנה של כיתה ד', מרבית הילדים כבר מגיעים לגיל 10, והם נמצאים בדרכם לגיל ההתבגרות. בגילאים האלו אוהבים יותר להיפגש עם חברים, ואפשר להעניק מתנות שניתן להשתמש בהן בבית הספר, וגם מחוץ לו: טי-שירטים עם הדפסים מגניבים, נעליים בעיצוב אישי, קלמרים עם הדפסים, ואפילו כוסות עם הדפס מהווים מתנה מקורית ושימושית לסוף שנה כיתה ד'.

מתנות סוף שנה מקוריות מבית טאפ אייר

רכישת מתנות סוף שנה לכיתות א'-ד' מאפשרת להמתיק את חופשת הקיץ, וזו הזדמנות טובה לתת לתלמידים מזכרת מיוחדת שתלווה אותם במהלך הקיץ, וגם בשנת הלימודים הבאה. מתנות עם טאץ' אישי הן אופציה טובה במיוחד, וכאן בטאפ אייר אנחנו מתמחים בהדפסי גרפיטי צבעוניים על מגוון פריטים.

אם אתם מחפשים מתנות סוף שנה לילדי כיתה א', מתנות סוף שנה כיתה ב', מתנות סוף שנה כיתה ג', או מתנות סוף שנה כיתה ד' – אנחנו כאן עבורכם. העסק הייחודי שלנו מבצע הדפסות גרפיטי בעיצובים שילדים אוהבים, ויש לכם מגוון מתנות לסוף שנה שאתם יכולים לבחור אצלנו: תיקי שרוך, תיקי גב, טי-שירטים, כובעים, בקבוקים, קלמרים, ושלל פריטים אחרים.

מלבד האיכות של הפריטים עצמם, אנחנו מקפידים גם על איכות ההדפסה, ומשתמשים בצבעים איכותיים ואמצעי הדפסה חדשניים עבור התוצאות הטובות ביותר. לצד שירותי ההדפסה שלנו, ניתן להזמין גם הפעלה לילדים, ולאפשר להם לבחור בעצמכם את העיצובים וההדפסים שהם רוצים.

עם שירות מהיר, הדפסות מותאמות אישית ועיצובים מקוריים, כאן בטאפ אייר נשמח לספק לכם מתנות סוף שנה מיוחדות, שמהוות גם מזכרות אהובות שמחזיקות מעמד לאורך זמן. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
[elementor-template id="5789"]