ציור על נעליים בעיצוב אישי

כדי ליהנות מנעליים עם טאץ' מעוצב שמתאים לכם בדיוק, כאן בטאפ אייר אתם יכולים להזמין נעליים בעיצוב אישי, שאין לאף אחד אחר. נעלי הגרפיטי שלנו כוללות עיצובים שהאמנים שלנו יוצרים במיוחד עבור לקוחותינו, ובכל פעם שתנעלו את הזוג הייחודי שלכם – תתכוננו לקבל מחמאות ושאלות. פה אתם יכולים להזמין סניקרס עם עיצוב נעליים בהתאמה אישית, וגם נעלי כדורגל בעיצוב עבורכם או כמתנה לאחרים. אז למה אתם מחכים? פנקו את עצמכם ואת האנשים שאתם אוהבים עם נעליים שלא תראו בשום מקום אחר.

תוכן עניינים

נעליים מעוצבות בהתאמה אישית

ב TAP-AIR נעצב לכם נעליים בהתאמה אישית עם ציורי גרפיטי משגעים ואם תרצו נוכל להוסיף גם את השם שלכם על הנעליים ככה תהיו בטוחים שאף אחד לא יצליח לגנוב לכם את ההופעה.

אנחנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך עם סקיצות שיתנו לכם רעיונות לעיצוב הנעליים עד שתמצאו את העיצוב המושלם, אתם ורק אתם קובעים איך הנעליים שלכם יראו ומה נצייר עליהם.

ניתן לצייר על כל סוגי הנעליים לרבות נעלי כדורגל, נייק, אדידס, אולסטאר, סניקרס ועוד.

נעלי כדורגל בעיצוב אישי: תעלו על המגרש כמו אלופים

המפתח למשחק כדורגל מנצח, חוץ מניסיון ונחישות, הוא נעילה של הנעליים הנכונות. כשאתם עולים למגרש, אתם צריכים נעלי כדורגל מותאמות למשחק, שיאפשרו לכם לתמרן בין מהלכים ולהבקיע את הגולים הנכספים. כדי ליהנות מחוויה מיוחדת, אנחנו מציעים נעלי כדורגל בעיצוב אישי לפי בחירה.

המומחיות שלנו היא ציורי גרפיטי בעבודת יד, על מגוון פריטים – כולל נעלי כדורגל. האמנים שלנו יוצרים מכל נעל יצירת אמנות משלה, ככה שתוכלו לעלות למגרש עם נעליים מדהימות וביטחון לשחק הכי טוב. ומה עם הצבע? הוא לא ירד על הדשא? התשובה היא לא. בטאפ אייר אנחנו משתמשים בצבעים באיכות גבוהה במיוחד כדי לצייר ציורים מדויקים על כל נעל.

הצבעים מחזיקים מעמד לאורך זמן, וגם אחרי שתשחקו בדשא או באבק, תוכלו לנקות אותו והציור יישמר. הנעליים נותנות ללקוחות שלנו ליהנות מחוויה אישית, וגם אתם יכולים להזמין לעצמכם נעליים בעיצוב אישי. 

בנוסף, אם אתם רוצים להפתיע מישהו אחר עם נעלי כדורגל מותאמות אישית, אין בעיה. תגידו לנו מה הסגנון שלהם, איזה צבעים הם אוהבים, ואנחנו נעשה את השאר. האמנים שלנו יכינו סקיצה, ואחרי שתאשרו אותה, אנחנו נאייר את הדוגמה על הנעליים, או נדפיס אותה – לפי בחירתכם.

צביעת נעליים: צביעת נעלי נייק וסניקרס

מצאתם את הנעליים שאתם רוצים, אבל הצבע שלהן בנאלי ומשמעם? פריקים של צבע מסויים? או שפשוט בא לכלם לבלוט בשטח עם צבע שאי אפשר להתעלם ממנו?

תביאו לנו את הנעל ואנחנו נצבע לכם אותה בצורה מקצועית בטכנולוגיית איירבראש, ניתן לשחק עם הצבעים איך שבא לכם למשל: תוכלו לצבוע צד אחד בצבע אחד ואת הצד השני בצבע אחר, רק אתם קובעים איך הנעל שלכם תראה, אנחנו כאן רק כדי לגרום לזה לקרות!

ניתן לצבוע את כל סוגי הנעליים: נעליים לכדורגל, נעלי ספורט, סניקרס, נייק ועוד.

חדש ב- TAP-AIR הדפסה על נעליים

מהיום תוכלו להדפיס על הנעליים שלכם כל מה שבא לכם ובאיזה צבע שתרצו! זאת יכולה להיות תמונה, השם שלכם או כל דבר אחר במילים אחרות עופו עם הדמיון שלכם.

אם אתם רוצים אנחנו עזרה במציאת רעיון וההדפס המושלם לנעל צרו איתנו קשר עוד היום ומעצבי העל שלנו ישמחו ליצור לכם את ההדפסה המושלמת על הנעל.

ציור על נעליים - מחירים

טווח המחירים לציור על נעליים נע בין 350 ש"ח ל-2,000 ש"ח ומשתנה בהתאם למורכבות העבודה וסוג הנעל.

ניתן לשלוח את הנעליים בהזמנה אישית לכל רחבי הארץ עם שליח עד הבית בתאום מראש ותוספת תשלום עבור המשלוח לדואר ישראל.

ציור על נעליים מעולם לא נראה טוב יותר

חברת Tap Air מתמחה באמנות הגרפיטי, ואנחנו מציעים מגוון של שירותים מיוחדים ומוצרים ברוח האמנות הזו. אם אתם רוצים לתת טאץ' אישי לנעליים שלכם, הגעתם למקום הנכון. המעצבים שלנו זמינים לכם, ואתם יכולים להזמין בקלות את העיצובים שאתם רוצים, על הנעליים שאתם רוצים. בחנות שלנו תוכלו לרכוש סניקרס ונעלי ספורט עבור האיורים, או להביא לנו את הזוג שאתם רוצים, ואנחנו נאייר עליו. 

כאן תוכלו להזמין גם נעלי כדורגל בעיצוב מיוחד ואישי – עבורכם או עבור אחרים. הציורים שלנו הם אמנות אמיתית, ואנחנו משקיעים בכל זוג כדי לספק לכם את התוצאות הכי מדויקות ואיכותיות. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר מתי שתרצו, ולהזמין את זוג הנעליים המושלם. הפגינו את האופי שלכם עם נעליים מותאמות אישית שמתאימות לכל תלבושת, ותיהנו מזוג נעליים One of a Kind שתענוג לנעול בכל פעם מחדש.

לא. הצבעים בהם אנו משתמשים לצביעת נעליים הינם של חברת angelus. צבעים אלו מיועדים לעור ובד ואינם יורדים במים.

עלות עיצוב נעליים לבקשה אישית משתנה על פי רמת העיצוב. ישנם עיצובים פשוטים שמתחילים ב350 שח הכוללים כיתוב / ציור אייקון בצבע אחד. ויש עיצובים מורכבים שיכולים להגיע ל2000 שח לזוג הכוללים ציור דיוקן, או מספר דמויות וצביעה מלאה של הנעל.

זמן הכנת נעל בעיצוב אישית הוא עד 21 ימי עסקים מיום ביצוע הזמנה ותשלום.

כן. צריך לקחת בחשבון, אנחנו לא מעתיקים עיצובים של אומנים אחרים. אנחנו כן יכולים להשתמש ברעיון ולעצב בצורה אחרת.

כן. בגלל שאנחנו עושים עיצובים לפי בקשה, ניתן להראות לנו אלמנטים מתוך תמונות ואנחנו נבנה ביחד אתכם את העיצוב.

כן. אנחנו עושים משלוחים בעלות של 55 שח זמן המשלוח עד 5 ימי עסקים.

כן. במידה וכבר רכשתם את הנעל והחלטתם שבא לכם לעצב אותה בעיצוב אישי, נוכל להוציא אליכם איסוף בעלות של 55 שח.

כן. אנחנו מחזיקים נעלי נייק דגם קורט בצבע לבן. ואולסטאר גבוה/ נמוך בצבע לבן. יש לבצע בדיקת מלאי מולנו לפני ההזמנה.

כן. במידה ומצאתם נעל אחרת שאהבתם באחד מאתרי הקניות, תוכלו להזין את כתובת שלנו למשלוח ולחסוך זמני איסוף/ הגעה. במידה והנעל כבר אצלכם, נוכל להוציא לכם הזמנת איסוף בעלות של 55 שח.

הסטודיו שלנו נמצא בחדרה. בהרברט סמואל 23. מומלץ לתאם הגעה מראש.

לא. אנחנו לא עובדים על נעליים שננעלו. התוצאה על נעליים משומשות לא נראת טוב, והצבעים עלולים להגיב אחרת. לכן אנחנו לא עובדים על נעליים שננעלו.

[elementor-template id="5789"]