דוגמאות ורעיונות להדפסה על כוסות וספלים

הדפסה על כוסות

הדפסה על כוסות יכולה להיות מתנה נהדרת, מזכרת מרגשת ודרך יצרתית אך די פשוטה להעניק ערך מוסף עם טאץ' אישי וייחודי למתנה שלכם. למשל הדפסת תמונה שלכם על ספל מרגע מיוחד, הדפסת בדיחה פרטית על הכוס שרק אתם תבינו ותעלה לכם חיוך על השפתיים כל בוקר מחדש,  הדפסת שמות החיבה שלכם ועוד אינספור רעיונות.

הדפסה על ספל – למי זה מתאים?

  • אירוע חברה – הדפסה על ספלים כמזכרת באירוע חברה, זו בהחלט מתנה מקסימה, שימושית, ובעיקר בעלת טאץ' אישי, שזה אחד הדברים החשובים ביותר. אתם יכולים להעניק ספל קפה עם הדפסה אישית לכל עובד עם השם שלו, או כוס ממותגת עם לוגו החברה והדפסה שקשורה לאירוע עצמו, או לחברה בכללותה, וזו מתנה נהדרת ופרקטית.
  • מתנות לסוף שנה – הדפסת תמונות על כוסות כמתנה לאירוע סוף שנה בגן, בבית הספר, בתנועת הנוער, או במסגרת דומה, בהחלט נחשבת למתנה נהדרת, שימושית, בעלת ערך רגשי וסנטימנטלי. ניתן לעצב בהתאמה אישית ספלים או כוסות לבחירתכם. אם אינכם בטוחים לגבי הכיוון של העיצוב וזקוקים לייעוץ מקצועי, נשמח להעניק לכם אותו וללכת איתכם יד ביד מהשלב הראשון, ועד השלב האחרון בו הכוסות בידכם, ואתם בדרך להעניק אותן במתנה!
  • מזכרת מחתונה – אחת המתנות המקסימות שיכולות להיות מזכרת נהדרת מחתונה, היא הדפסה על ספל קפה. האורחים שבים לביתם לאחר האירוע עם מזכרת מקסימה ועם מתנה פרקטית ושימושית. אנחנו נעצב לכם הדפסה לספלים עם שמותיכם, תאריך האירוע ותמונה שלכם.
  • מסיבת גיוס או סוף מסלול – הדפסת משפטים צבאיים מצחיקים  על כוסות כמו "שפשוף נעים" "קשה יש רק בלחם" "לחופש אין מחיר אבל יש לו תאריך" עם הדפסת תאריך השחרור שלכם ועוד.
  • מיתוג העסק – אתם יכולים להכין כוסות בהדפסה אישית לכבוד השנה החדשה למשל, ולהעניק במתנה לקהל הלקוחות שלכם. הכוסות נושאות את הלוגו של העסק, משפט שיווקי וחביב, וזו דרך נהדרת להעניק מתנה ללקוחות ולהראות להם שאכפת לכם מהם, ולשווק את העסק באופן עקיף וחכם. 
 

הדפסת תמונות על כוסות בהתאמה אישית

חברת טאפ אייר מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של עיצובים ורעיונות בהתאמה אישית לצרכי הלקוח. אם חשוב לכם לעשות הדפסה על כוסות שאן לאף אחד אחר, הגעתם למקום הנכון! אנו מתאימים את עצמנו אליכם, לצרכים שלכם ולהעדפות שלכם, ומבטיחים לייצר לכם הדפסות על כוסות באיכות הגבוהה ביותר!

 

הדפסת תמונות על ספל

הדפסת תמונות על ספל מאפשרת איכות הדפסה ברמה גבוהה. ההדפסה נשארת זמן רב ללא פגע, עמידה במים ובמדיח הכלים. תוכלו לבחור הדפסה בעיצוב אישי ולשתף אותנו, תוכלו להיעזר בנו על מנת שנעצב יחדיו את מה שמתאים לכם ולאירוע המרגש שלכם. באפשרותנו לבצע הדפסת תמונות על ספל במירב הצבעוניות ובשלל צבעים לבחירתכם.

 

הדפסה על כוסות – משלוחים בכל הארץ

חברתנו מציעה לנוחיותכם משלוחים בכל הארץ, מצפון ועד דרום, במחירים נוחים, וכמובן עם שמירה מקסימאלית על איכות המוצר, על מנת שיגיע אליכם שלם, תקין, צבעוני וססגוני! ניתן לבצע גם איסוף עצמי מהסניף שלנו, לבחירתכם.

הדפסה על כוסות – מחירים

ניתן לרכוש כוסות מודפסות בודדות או בכמויות לכל אירוע במחירים אטרקטיביים.

 

 

[elementor-template id="5789"]