רעיונות לאטרקציות ופעילות לפורים לילדים

כשהחורף כאן, בשביל הילדים זה סימן שהחג הכי צבעוני ושמח מתקרב ובצעדי ענק – או במילה אחת, פורים! אם כבר הכנתם את התחפושות, שלפתם את המסכות וכבר יש לכם מושג כלשהוא למי תשלחו משלוח מנות – זה גם  הזמן המושלם כבר לחשוב להירשם לאטרקציות ופעילות לפורים לילדים ולכל המשפחה. בדיוק בשביל זה, יצאנו לבדוק בעצמנו וריכזנו לכם רעיונות מוצלחים ויצירתיים במיוחד.

תוכן עניינים

1. קיר גרפיטי מדליק

אם נמאס לכם כבר מפעילויות נדושות ואתם מחפשים משהו שיפעים וירגש את כל הילדים בחג פורים הקרוב, קיר גרפיטי היא אטרקציה מופלאה בה כל ילד וילדה יכולים להיות אומנים ליום אחד! והחלק הכי טוב? שזה מתאים לכל הגילאים: פעוטות, ילדים ואפילו בני נוער ומבוגרים!

איך זה בדיוק עובד?

מדובר ב"קיר קנבס" ייחודי שמקימים לפני שהאירוע מתחיל, אנחנו מביאים את כל הציוד הדרוש שכולל צבעים משגעים (אפילו כאלה שזוהרים בחושך). הפעילות היא קבוצתית וזו הסיבה שגם הופכת את המאורע לחגיגה מגבשת – כל אחד יכול לצייר על הקיר, להוסיף את הטאץ' האישי שלו ובסוף נוצר קיר גרפיטי אחד מדהים. בסיום הילדים אוהבים להשוויץ ולהצטלם עם יצירת האומנות. החוויה היא מהנה, צבעונית וייחודית במיוחד בהשוואה לאטרקציות אחרות שהילדים כבר השתעממו. אם אתם מחפשים משהו אקזוטי בנוף האטרקציות של פורים – קיר גרפיטי זה ללא ספק האפשרות הטובה ביותר!

קיר גרפיטי לילדים הפעלה לפורים

2. סדנת גרפיטי מגניבה

סדנת גרפיטי מהנה במיוחד שכל הילדים יאהבו! גם במקרה הזה, הסדנה מתאימה לכל הגילאים, ילדים, בני נוער ומבוגרים ותאפשר לכל אחד להשתולל עם היצירתיות ולהביע את עצמו בצורה אומנותית. מעבר לתהליך היצירתי, הילדים יחשפו בסדנה להיסטוריית הגרפיטי ברחבי העולם, לסוגי הצבעים ולעניין חוק הגרפיטי בישראל, כך שיש כאן המון ערך מוסף. 

איך זה עובד?

כל המשתתפים בסדנה יתנסו בעבודה עם ספריי צבע ואייר בראש. במהלך הסדנה הם יקבלו הסברים מקצועיים לכל הדרכים לצייר באמצעות האייר בראש ויעברו הדרכה החל משלב הרעיוני לציור ועד לעיצוב, תהליך הצביעה וקבלת התוצאה הסופית המשגעת. מדובר באטרקציה צבעונית שמתאימה מאוד לאווירת פורים וכל הילדים ובני הנוער מתחברים, במיוחד כשזה נחשב לאומנות "מרדנית" ומגניבה ברחבי העולם.

סדנת גרפיטי לנוער

3. קעקועי גוף זמניים

כולנו יודעים שקעקועים זה טרנד חזק – כבר כמעט אין אנשים שאין להם קעקועים. והילדים? רק חולמים לעבור את גיל 18 כדי להתחיל להתקעקע (ויש כאלה שאפילו קיבלו אישור להתקעקע לפני). אז תחשבו מה יקרה אם תזמינו אטרקציית קעקועים זמניים לילדים ובני נוער?

איך זה עובד?

עמדת קעקועים זמנית בה כל הילדים יכולים לקשט את גופם עם מדבקות זמניות שנראות אמינות לחלוטין! המגוון הוא ענק, מטריף ומגיע במבחר סגנונות, גדלים וצבעים! הילדים פשוט בוחרים, מדביקים ואז ככל הנראה מצטלמים בהתלהבות רבה  הסדנה מתאימה לפורים וגרפה הצלחות רבות במגוון אירועים – גם בקרב ילדים וגם אצל המבוגרים.

4. עמדת איפור פנים

קלאסי – אבל נחוץ מאוד, אחרי הכול אין חגיגת פורים – בלי איפור פנים מושקע. עמדת איפור וציורי פנים היא אטרקציית חובה בכל מסיבה. המאפר/ת יוכלו לעשות איפור לנסיכות/נסיכים, גיבורי וגיבורות על, ליצנים, פרחים, פרפרים ולפי כל נושא שהילד/ה תבקש. אין ספק שמדובר באטרקציה שתכניס המון צבע ושמחה לחגיגה.

איך זה עובד?

עמדת איפור עם מאפרת מקצועית שתדאג לבצע איפור וציורי פנים לכל הילדים. כל חומרי הגלם מאושרים כמובן על ידי משרד הבריאות ומותאמים לעורם הרגיש של הילדים. הילדים יבקשו מהמאפרת לאפר אותם בהתאם לנושא או לתחפושת שהם לובשים.

5. סדנת קרקס לילדים

הזדמנות לתת לילדים את מה שהם רוצים ולהגשים חלום – עם למידת מיומנויות קרקס. סדנה יצירתית, מאתגרת שדורשת שליטה, דיוק לצד למידה מהנה, מצחיקה באווירה משוחררת.

איך זה עובד?

הילדים מתאספים בחוץ ובסדנה הם יעברו הדרכות שונות – התנסות בג'אגלינג עם מגוון כלים מקצועיים, הליכה על חבל מתוח, פעילויות עם בועות סבון ענקיות, קיפול בלונים בכל הצורות, סדנת הולה הופ שהיא תנועה וריקוד עם חישוק ועוד! הסדנה מגבשת ומספקת לילדים התנסות גופנית מהנה במיוחד.

לסיכום

פורים זה ללא ספק חג גדול ומשמעותי בשביל הילדים. זו בדיוק הסיבה שאם אתם מחפשים פעילות לפורים לילדים, השתדלו לבחור במשהו שיספק להם חוויה ייחודית, עם ערך מוסף שתצליח לרגש כל אחד ואחת. מוזמנים ליצור קשר איתנו בטאפ-איר ונשמח לעזור!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
[elementor-template id="5789"]