עיצוב קיר משרד – עיצוב קירות למשרדי הייטק

האפשרויות הקיימות כיום לעיצוב משרדים ובתי עסק הן רבות ומגוונות יותר מאי פעם. עיצוב קירות בא לידי ביטוי באמצעות חיפוי של הקירות השונים הקיימים במשרד או בבית העסק. יש אפשרות לעצב קירות הקשורים לחדרים ספציפיים במשרד או בבית העסק כמו למשל עיצוב קירות של חדר הישיבות או קירות של המטבח או שניתן לבצע עיצוב מלא לכל הקירות הקיימים בחלל. בזכות המגוון הרחב אשר קיים כיום בעיצוב קירות ניתן ליצור כל אווירה בה אתם מעוניינים, כמו כן אתם יכולים למתג ולהעביר כל מסר שתרצו באמצעות עיצוב קיר משרד.

ציור על קיר למשרדים בהיי טק

איך לעצב קירות משרדי הייטק וסטארטאפים

אין ספק כי קירות המשרד הם אחד האלמנטים המשפיעים ביותר על הנראות הכוללת של חלל המשרד. החלק המאתגר ביותר בעיצוב משרדים הוא בחירת העיצוב המתאים ביותר לקיר, זאת מאחר וכיום יש מלאי אינסופי של עיצובים שונים לקירות כגון: מדבקות קיר בעלות צורות שונות ועיצובים שונים, אותיות מעוצבות המיועדות לעיצוב קירות ואפילו חיפוי קירות אשר מפיץ ריח.

במאמר זה ריכזנו עבורכם מידע חיוני ורלוונטי בכל הנוגע לעיצוב קיר משרד, עיצוב משרדי סטארט אפ ורעיונות שונים לעיצוב משרד. אז מה אתם צריכים לדעת על עיצוב קיר משרד כדי לקבל עיצוב אופטימלי עבורכם? כל התשובות בהמשך!  

עיצוב משרדי הייטק - העיצובים הנפוצים ביותר

כל אדם אשר פותח משרד חדש רוצה לבדל את עצמו מיתר המתחרים שלו כדי למשוך אליו קהל רב יותר מהמתחרים שלו וכדי לגרום לעובדים להרגיש טוב בסביבת העבודה שלהם. האפשרויות הקיימות כיום לעיצוב קיר משרד הן רבות מאוד, אספנו עבורכם חלק מהאפשרויות הפופולריות ביותר:

  • ציורי קיר משרד – ציורי קיר צברו תאוצה בשנים האחרונות והפכו לטרנד אופנתי לעיצוב עסקים. ציורי קיר, הידועים בשמם הפופולרי "גרפיטי" יקרינו במשרד אווירה צבעונית, צעירה ואופנתית, ויכניסו הרבה אופי לעסק שלכם! יש לכם רעיון לציור קיר? המומחים שלנו ב-TAP AIR יודעים לקחת כל רעיון, ליצור אותו שצורה מושלמת ולהלביש אותו על כל חלל שרק תרצו!
  •  
  • עיצוב קיר משרד עם מדבקות לוח – מדבקות הלוח צברו תאוצה במהלך השנים האחרונות, וכיום הן נחשבות לפופולריות במיוחד. באמצעות מדבקות לוח ניתן לחפות כל קיר כזה או אחר. ניתן למצוא מדבקות לוח בעלות עיצובים שונים המתאימים לכל חלל ולכל צורך. תוכלו למצוא מדבקות לוח אשר משמשות להעברת מסרים שונים, מדבקות לוח אשר משמשות לעיצוב יוקרתי וכן הלאה.
  • עיצוב קיר משרד באמצעות לוגו – כיום ניתן למתג את קיר המשרד שלכם בעזרת הלוגו שלכם. ניתן להכין את הלוגו על ידי הדפסה או חיתוך של אותיות. התוצאות המתקבלות הן יוצאות דופן, יוצרות מראה יוקרתי ומרשימות במיוחד.
  • טפטים ומדבקות קיר – גם שימוש בטפטים ומדבקות קיר הפך פופולרי מאוד בשנים האחרונות, אם אתם מתלבטים על עיצוב קישר משרד, תוכלו למצוא טפטים ומדבקות קיר ברמת איכות גבוהה במיוחד המתאימים לעיצוב של כל חלל, כמו כן ניתן גם לשלב בטפטים או במדבקות קיר כל תמונה או עיצוב בו אתם מעוניינים.
איורי קיר גרפיטי

הקשר בין עיצוב קישור משרד והשפעת הצבעים על בני האדם

אחת הנקודות החשובות ביותר שיש להתייחס אליהן במסגרת עיצוב קירות משרד היא הצבעים בהם נעשה שימוש לצורך עיצוב הקיר. כל צבע שאנו מכירים הוא בעל השפעה פסיכולוגית שונה על בני האדם – כל אחד מן הצבעים משפיע על הרגשות של בני האדם ועל ההתנהגות שלהם באופן שונה.

אם אתם מעוניינים לצבוע את אחד מקירות המשרד בצבע מסוים או שמא לבצע הזמנה של ריהוט חדש למשרד בעל צבעים מיוחדים, חשוב מאוד לדעת מהי ההשפעה של כל אחד מהצבעים השונים על בני האדם כדי שתוכלו לבחור עיצוב קיר משרד בצבעים שיתרמו לאווירה ולתחושה הכוללת במשרד.

 

  • צבע שחור – צבע שחור נחשב לצבע מסתורי המשדר סמכות, שימוש בצבע שחור בתור צבע משלים לעיצוב קיר משרד יעניק לחלל תחושה של יוקרתיות.

 

  • צבע לבן – צבע לבן נחשב לצבע נקי וטהור, כאשר משתמשים בצבע לבן בעיצוב משרדים הוא מעניק לחלל תחושה של ניקיון ושל טהרה. הצבע הלבן אינו מעורר השראה ובשל כך מומלץ להשתמש בו בחלל המטבח או בחללים שונים בהם לא מתקיימת עבודה.

 

  • צבע כחול – שימוש בצבע הכחול לעיצוב קיר המשרד יעניק לחלל תחושה של שלווה ורוגע, משרדים רבים בוחרים בצבע הכחול לצורך עיצוב קירות המשרד מאחר והוא תורם להגברת החשיבה וליצירת תחושת אמון בין אנשים.

 

  • צבע צהוב – גם הצבע הצהוב נחשב לצבע פופולרי מאוד במסגרת עיצוב משרדים מאחר והוא תורם ליצירת תחושה של שמחה ועבודת צוות. בנוסף על כך הצבע הצהוב תורם להגברת החשיבה היצירתית ובשל כך ניתן לראות שימוש נרחב בצבע זה במסגרת עיצוב משרד סטארט אפ.
ציורי קיר לעסקים

שימו לב לריצוף הקיים במשרד

כדי לשמור על הסגנון העיצובי של חדר המשרד שלכם, עליכם להתייחס גם אל הריצוף הקיים בחדר ולנסות להתאים אותו בהלימה לעיצובי הקירות בהם תבחרו. אנו ממליצים לכם לבדוק מאילו חומרים עשויים האריחים הקיימים בחדר המשרד ולנסות לשלב בין עיצובי הקירות לבין אותם אריחים.

שימו לב לריצוף הקיים במשרד

עוד טיפ חשוב בעיצוב משרד ביתי, תדאגו למקומות אחסון לניירת וקלסרים. אחד הנושאים שהכי מאפיינים משרד הוא מסמכים וניירת כגון: קבלות, חשבוניות, מכתבים שונים, טפסים ועוד. כל אלה גורמים לבלגן ואי סדר בראש כאשר הם מפוזרים ואינם מסודרים כמו שצריך. כדי לא להגיע למצב בו כל המשרד הביתי שלכם עמוס בניירת ומסמכים, אנו ממליצים לכם לעבור על כל המסמכים הנמצאים ברשותכם ולמיין אותם, זרקו את כל המסמכים בהם אין לכם צורך.

 

בנוסף לכך, מומלץ להשתמש בקלסרים ולמיין את המסמכים שלכם בהתאם, באופן הזה תוכלו להכניס כל מסמך חדש שתקבלו לחוץ המתאים לו, ככה תשמרו על סדר במסמכים שלכם. כמו כן, יש לכם אפשרות להירשם לשירות של קבלות דיגיטליות, כך תוכלו להתייעל ולחסוך מעצמכם כמות משמעותית של ניירת.

ציור על קיר לעסקים

עיצוב קיר משרד: חשוב לדעת!

אם אתם מעוניינים בעיצוב קיר משרד מקצועי, הגעתם למקום הנכון! המקצוענים של TAP AIR בעלי ניסיון רב ומוניטין בתחום! אנחנו יצירתיים ויודעים בדיוק כיצד להתאים עיצוב קיר משרד לחזון שלכם, לחלל המשרד, לגודל המשרד ולאופיו. אנחנו כבר נדאג לכם לעיצוב משרד כזה, שהעובדים שלכם יגיעו כל בוקר בשמחה ויהיו מלאי אנרגיות בכל יום עבודה. התקשרו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם 052-8626363, בהצלחה!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
[elementor-template id="5789"]