רעיונות למתנות קיץ לעובדים שיעשו להם את העונה

תקופת הקיץ היא אחת התקופות העמוסות ביותר במהלך השנה; אנשים רבים צריכים לתאם בין העבודה, לחיי המשפחה והחופש של הילדים, ולמצוא את הדרך לאזן את הכל יחדיו. לכן, זה חשוב לאפשר לעובדים שלכם לקחת רגע לנשום, ובתי עסק רבים עושים זאת עם ימי גיבוש או אירועים מיוחדים שמוקדשים כל כולם לעובדים. מלבד פעילויות שונות לאירועים האלו, נהוג גם לתת מתנות לעובדים שמראות את ההערכה של המעסיקים כלפיהם. אם אתם מחפשים מתנות לקיץ לעובדים, אספנו לכם כמה רעיונות מעולים שיאפשרו לכם להפתיע את העובדים שלכם, וגם להראות להם כמה הם מוערכים.

מתנות לקיץ לעובדים

תוכן עניינים

מהן מתנות לקיץ לעובדים?

מתנות קיץ לעובדים, כמו שהטייטל מרמז, הן מתנות שנותנים לעובדים במהלך תקופת הקיץ, ואלו מתנות שמתאימות לתקופה הזו. כמו שנותנים מתנות לחגים עם פריטים בנושאי החג, כך גם מומלץ לתת מוצרי קיץ לעובדים; יש כיום מגוון מוצרים לקיץ שלא רק נראים טוב, אלא גם שימושיים בתקופה החמה של השנה. 

כשאתם בוחרים מתנות לעובדים בימי הקיץ, תוכלו להביא להם מוצרים שימושיים ומהנים. וכמובן, יש תמיד את האופציה של מוצרי קיץ ממותגים עם שם החברה/בית העסק שלכם. מיתוג נותן טוויסט אישי למתנות, ואתם יכולים להזמין היום מתנות ממותגות מיוחדות שכל עובד ישמח לקבל.

מגבות מודפסות כמתנה לקיץ לילדים

למה כדאי לתת מוצרי קיץ לעובדים?

כאמור, מתנות שנותנים לעובדים צריכות להיות עם מטרה מסוימת, ומתנות קיץ מהוות את התירוץ המושלם ליהנות מהקיץ עם מגוון פריטים שימושיים. אתם יכולים לתת לעובדים שלכם מתנות שיוכלו להשתמש בהן כבר לאחר קבלתן, ככה שלא יעמדו בביתם ללא שימוש ויצברו אבק.

חוץ מהפן הפרקטי של מתנות קיץ ומתנות אחרות, מתנות לעובדים מראות להם שהם מוערכים. אם אתם עורכים ערבי או ימי גיבוש, פעילויות מיוחדות בבית העסק, או כל אירוע אחר במהלך הקיץ, מתנות אישיות יראו כמה איכפת לכם מהם. הפגנת הערכה מצד המעסיקים נותנת לעובדים מוטיבציה רבה, וגם תורמת לתחושת הגיבוש שלהם.

מוצרי קיץ שימושיים מראים שיש מאחוריהם מחשבה, והם מהווים הזדמנות מצוינת להגיד לעובדים "תודה", ושההשקעה שלהם אינה מובנת מאליה.

כובעים מודפסים כמתנות לקיץ לילדים

רעיונות למתנות שעושות שמח

כשחושבים על קיץ חושבים על שמש, צבעים ואווירה קלילה ונעימה. לכן, מומלץ לתת מוצרי קיץ לעובדים שמגלמים בתוכם את העונה השמחה ביותר בשנה:

  • כובעים מאוירים

אם יש פריט קיץ שהוא חובה בכל ארון, זה כובע איכותי; הפריטים האלו אמנם פרקטיים בעיקרם, אבל זה לא אומר שאי אפשר ליהנות איתם. היום אתם יכולים לרכוש כובעי קיץ מודפסים בהזמנה אישית, ולתת טאץ' אישי למתנה הזו.

  • חולצות עם הדפסים 

כמו בסוף מסלול גיבוש, חולצות טי-שירט עם הדפסים מאפשרות לאנשים להרגיש מאוחדים, וגם ליהנות מפריט שהוא אופנתי ושימושי. היום ניתן לרכוש חולצות עם הדפסים לא שגרתיים, כמו הדפסי גרפיטי שונים. מוצרי קיץ ממותגים מהסוג הזה יכולים לכלול איורים וכיתובים לפי הדרישה שלכם, ואפשר לתת להם טוויסט משעשע או אופנתי.

  • מגבות גרפיטי

פריט נוסף שהוא תמיד שימושי, במיוחד בקיץ, זה מגבת; בין שהעובדים שלכם יחזרו מהחוף או מיום עמוס בבריכה עם הילדים, מגבת עם הדפס או איור מותאם אישית תעלה להם חיוך על הפנים. אתם יכולים להזמין מגבות ממותגות, או עם הדפסים קיציים משמחים, ולתת לעובדים שלכם מתנה שיוכלו ליהנות ממנה לאורך זמן.

  • מארזי מתנה קיציים

אם אתם רוצים להכין לעובדים שלכם מארזי מתנה מיוחדים, תוכלו להכין אותם בסימן הקיץ: תיק שרוך מאויר שכולל בתוכו את הפריטים שהזכרנו מעלה, ופריטים נוספים, כמו משקאות, שוקולדים איכותיים, ופריטים נבחרים אחרים מהווה מארז ייחודי. אתם יכולים לתת מגוון של מארזי מתנה מהסוג הזה, ולהראות לעובדים שלכם כמה אתם מעריכים אותם.

כפכפים בעיצוב אישי כמתנה לקיץ

מתנות לקיץ לעובדים מבית טאפ אייר: המתנות שכל עובד ישמח לקבל

אם אתם מחפשים מוצרי קיץ לעובדים, אתם לא צריכים ללכת רחוק. חברת טאפ אייר מתמחה ביצירה של מגוון מוצרים מיוחדים, עם איורי גרפיטי שלא תראו במקומות אחרים. החברה מורכבת מאמנים שמכינים מגוון פריטים עם איורים בעבודה יד, בטכנולוגיית אייר בראש ייחודית; התוצאה היא איורים מלאי חיים וצבע, שמוסיפים טאץ' ייחודי לכל מוצר.

עם טאפ אייר אתם יכולים להזמין מגוון מוצרי קיץ, החל מכובעים ועד תיקים, עם איורים לפי בחירה. אתם יכולים ליהנות גם ממוצרים ממותגים עם טוויסט, וליהנות ממגוון מתנות מיוחדות. טאפ אייר מציעה גם סדנאות איור גרפיטי על קירות, ככה שתוכלו להזמין פעילות שוברת שגרה לעובדים שלכם. האמנים של טאפ אייר ישמחו להוציא את החזון שלכם לפועל, כך שהעובדים שלכם ייהנו ממתנות מדהימות וצבעוניות שאומרות בפשטות "תודה". צרו עמנו קשר ונשמח לעזור!

חולצה ממותגת כמתנה לקיץ לעובדים
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
[elementor-template id="5789"]