הדפסה על גרביים בעיצוב אישי

גרביים זה הרבה יותר מסתם פריט לבוש – זו הזדמנות לאמירה אופנית! אם בעבר הגרביים היו מגיעות בעיקר בצבעים בסיסיים, היום כבר תוכלו למצוא אותן במגוון ענק של צבעים והדפסים מדליקים שמשדרגים את ההופעה. 

דוגמאות ורעיונות לגרביים בהדפסה אישית

יש כאלה שמדפיסים פרצופים, או את הכלב שלהם על הגרב, יש כאלה שבוחרים ללכת על הדפסים סולידיים יותר – אבל דבר אחד בטוח, טרנד הגרביים כבר כבש את ישראל ואם יש לכם אירוע או שאתם מחפשים דרך ייחודית למתג את עצמכם – אין ספק שמדובר בדרך ייחודית ומגניבה במיוחד. אז מה אתם צריכים לדעת על הדפסה על גרביים? כל התשובות בפוסט הבא.

בשנים האחרונות ניתן לראות את הגרביים תופסות חלק חשוב בהופעה – יותר ויותר מותגי אופנה שמים על זה פוקוס, אז למה לא לנצל את זה לצרכי מיתוג או כמתנה סופר מגניבה? אנו בטאפ אייר מתמחים בהדפסות על מוצרים – ביניהם גם גרביים. נשמח לספק לכם שירות מקצועי, אדיב עם תהליך הזמנה פשוט ומהיר במיוחד.

לאיזה אירועים הכי כדאי להדפיס על גרביים?

  • מסיבת רווקות – אין כמו לסיים את האירוע הכי כיפי שיש – עם מתנה אישית ומקורית למסיבת רווקות! אפשר להביא לכל אחת מהבנות גרביים עם הפרצוף של אותה חברה, הפרצוף של הכלה, הפרצופים של כל המשתתפות ואפילו עם הדפס עם הכיתוב של מסיבת הרווקות. כך מתנה זו הופכת לתזכורת מצחיקה ושימושית במיוחד!

  • ימי הולדת – ביום הולדת תמיד מצופה מהחברים הקרובים להביא מתנה, אז איזו מתנה יותר טובה מאשר הפרצוף של החבר הכי טוב שלכם על הגרביים? או של דמות מצוירת אהובה עליו על הגרביים? לא רק שהמתנה כיפית ומצחיקה, היא גם אישית, מקורית, יצירתית וכמובן, תבטיח שהחבר לא יצליח לשכוח מכם!

  • מתנה לבן/בת הזוג – יום האהבה? ים נישואין? בנינו, פרחים זה כבר פאסה. קניית גרביים עם ההדפס שלכם או של משהו שהם אוהבים לבן או בת הזוג שלכם תהיה מתנה אישית ומצחיקה שתמיד תזכיר לבן או בת הזוג שלכם אתכם ותגרום להם להתפקע מצחוק וכמובן לשדרג את ההופעה שלהם באופן מקורי ומפתיע במיוחד.

  • מתנה לעובדים – לא רק פרצופים, דמויות ואייקונים אפשר להדפיס על גרביים! אם אתם בעלי עסק ורוצים לפנק את העובדים שלכם בגרביים מגניבות ונוחות אתם יכולים להדפיס על הגרביים גם לוגו של החברה שלכם.

הדפסה על גרביים – למה דווקא בטאפ אייר?

  • איכות ניסיון – "אין חכם כבעל הניסון" המשפט הזה לא נאמר סתם, לנו יש ניסיון רב בהדפסות ומשתמשים בחומר הגלם הטובים ביותר בשוק, כך שאנו מספקים ללקוחות שלנו את המוצרים האיכותיים ביותר עם גרביים נוחות ונעימות במיוחד.
  • מגוון מבחרים ועיצובים – מכירים את זה שיש לכם רעיון משוגע בראש ואתם רק רוצים להדפיס אותו מהר לפני שאתם שוכחים? אצלנו תוכלו כל חזון פרוע למציאות! רק תגידו לנו מה אתם רוצים להדפיס ואנחנו כבר נדאג ליישם.
  • הדפסת גרפיטי על גרביים – האם אי פעם קישרתם בין גרפיטי לגרביים? כנראה שלא. מה שמייחד אותנו משאר המקומות הוא שאנו מדפיסים גם עיצובי גרפיטי על גרביים! אין אחד שלא יתלהב ממתנה כזאת.
  • מחירים משתלמים – אצלנו ככל שתזמינו יותר גרביים כך תקבלו מחירים יותר שווים והטבות! וכמובן שאנחנו עושים גם משלוחים לכל נקודה בארץ – רק תגידו לאן ואנחנו נגיע אליכם.

אז אם אתם מעוניינים להדפיס על גרביים אצלנו בטאפ אייר, אנו נשמח לעמוד לשרותכם – אתם מוזמנים לדבר איתנו בטלפון או להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

[elementor-template id="5789"]