הדפסה על מדבקות בעיצוב אישי לכל אירוע ומטרה

אף אחד לא רוצה להיות "כמו כולם", איש לא מעוניין להיזכר בתור רעיון בנאלי, זה נכון לגבי כל דבר, אבל במיוחד בעסקים או באירועים. כיום, החשיבות לצורה שבה חושבים עלינו תופסת חלק גדול מחיינו, בין אם זה מבחינה חברתית או עסקית. אז איך אתם יכולים לגרום לאנשים לזכור אתכם בצורה הטובה, הכיפית והמרשימה ביותר? פשוט מאוד – הדפסה על מדבקות! נשעמ מוזר? אז דעו, שאמצעות השיטה הזו, תוכלו לגרום לאנשים לזכור את השם שלכם לעוד הרבה שנים – ובו זמנית לייחד את המוצר או החגיגה שלכם. חושבים להדפיס על מדבקות? הנה הדברים החשובים שאתם צריכים להכיר.

היתרונות בהדפסת מדבקות ממותגות

  1. מיתוג אירועים יהפוך כל אירוע לבלתי נשכח! עד שיוצא לכם לעשות אירוע, למה לא לייחד אותו מכל השאר? כשאתם עושים מיתוג אירועים בעזרת הדפסה על מדבקות אתם בעצם משאירים את החותם האישי שלכם באירוע וגורמים לו להיזכר לעוד זמן רב. מדבקות באירועים יכולות להתאים מאוד לחתונות, מסיבת רווקות, ימי הולדת ועוד. לרוב, מדביקים אותן על כוסות ומתנות. אפשר להדפיס את שם כלת השמחה, את שם הזוג – או אפילו משפט מעורר השראה/מצחיק שמייחד את החוגגים.
  2. דרך חזקה למתג את העסק – כיום בשוק יש תחרות רבה, ואחד הדברים הכי חשובים בתחרות הזו היא איך למשוך לקוחות. כשאתם מדפיסים את הלוגו שלכם על מדבקה, אתם יכולים להדביק אותה בכל מקום, למשל על מעטפות, על קופסאות משלוח, על מוצרי קד"מ שניתנים במסגרת כנסים, אירועי חברה ועוד. כך אתם יכולים להיות בטוחים שתצליחו למשוך את העין של הלקוחות ולהיחקק להם היטב בתודעה. אז למה לא לנצל את היתרון הזה וליהנות ממיתוג עוצמתי בתקציב יחסית נמוך?

הדפסה על מדבקות בעיצוב אישי – מה חשוב לקחת בחשבון?

לפני שתמהרו ללכת לבית הדפוס הקרוב או לחברת הדפסות – שימו לב שאתם בודקים שהמדבקות עומדות בכל הצרכים והדרישות – לדוגמה, עליכם לוודא מה המידות שאתם צריכים? איזה סוג מדבקות אתם רוצים? (יש עשרות סוגים, כדאי תמיד לבדוק זאת מול החברה איתה תעבדו), מה היא צורה של המדבקות? האם זה לצורך קידום מכירות? או אירוע? כיוון שיתכן שתצטרכו להיעזר בנוסף גם בשירותיו של מעצב גרפי. כמובן, שתוכלו לעצב את הכול בעצמכם ורק לשלוח את הנתונים החשובים, יחד עם זאת – אנחנו תמיד ממליצים לכם להתייעץ עם איש מקצוע כדי לוודא שהתוצר הסופי יהיה לא פחות ממושלם.

דבר נוסף, כשרוצים להדפיס על מדבקות, חשוב לקחת בחשבון שהדפסה לא איכותית יכולה להתקלף ואף להיהרס תוך זמן קצר, לפיכך, חשוב לבחור בחברה מקצועית שתדאג שאתם בוחרים בסוג הנכון (חברה מקצועית תשאל אותכם, לאיזה משטח המדבקות מיועדות). אחרי הכול, זה לא משנה עד כה העיצוב יהיה מרשים אם המדבקה מתקלפת ומתקפלת בצדדים.

אז למה כדאי לכם להדפיס מדבקות בטאפ אייר?

אנחנו בטאפ אייר עונים על כל הצרכים הללו ועוד – אנו מקפידים להשתמש בחומרי גלם איכותיים, זאת בשילוב עם טכנלוגיה מתקדמת וצוות מוכשר ואדיב. לאורך כל התהליך אנשי המקצוע שלנו יהיו קשובים וסבלניים וישמחו לעזור לכם ביצירת המדבקות המושלמות – החל מהצעת רעיונות ועד תכנון וחשיבה של הפרטים הקטנים. בנוסף, כדאי לדעת שאנחנו עושים גם הדפסות של ציורי גרפיטי מדליקים על מדבקות, כך שתוכלו לשדרג את מיתוג האירוע שלכם בקלות!

אז אם אתם מעוניינים להדפיס על מדבקות, נשמח לעזור לכם – אתם מוזמנים להתקשר אלינו או להשאיר פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם

[elementor-template id="5789"]