הדפסה על מגבות חוף בעיצוב אישי

נמאס לכם ממגבות משעממות ובנאליות? האמת שגם לנו! בדיוק בשביל זה אנחנו כאן כדי לעצב לכם מגבות חוף עם הדפסה אישית שאתם תעצבו. המומחיות שלנו היא ליצור מגבות עם הדפס שלא  יוכלו להתעלם ממנה…

תוכן עניינים

דוגמאות ורעיונות למגבות עם הדפסה אישית

לאילו אירועים מתאים הדפסה על מגבות חוף?

הדפסה על מגבות אישי יכולה כמעט לכל אירוע מהסיבה הפשוטה שאנחנו נעצב לכם את ההדפסה על המגבת בדיוק איך שתרצו בהתאמה מלאה לקונספט של כל אירוע למשל:

  • מסיבות רווקות ורווקים– כולנו אוהבים מסיבות רווקות מושקעות ממותגות בים או בבריכה ועם המגבות חוף שלנו תוכלו לעשות את זה בסטייל, אפשר להדפיס על המגבות הממותגות שלנו כל דבר שתרצו: ציטוט, ציור, תמונה של הבנות או את השם והתמונה של הכלה העתידית.
  • בתי ספר כמתנת סיום שנה– בין אם זה מתנה לסיום בית ספר, חטיבה או תיכון התלמידים אוהבים לצאת לחופש הגדול ולבלות בים או בבריכה. עם המגבות שלנו תוכלו לבחור עיצובים שיכללו את שמות התלמידים והתלמידות ודמות כלשהי או אימוג'י שהכי מייצגים אותם!
  • קידום עסקי ומתנות ללקוחות ולעובדים- הדפסה מגבות חוף בהתאמה אישית הן אחלה פתרון כדי לשווק את העסק שלכם! קודם כל הן לא נמצאות בכל בית ומשרד כמו עטים וספלים, כך שבוודאות תראו חיוכים רחבים ושביעות רצון כשתחלקו אותן בכנסים, סמינרים ותערוכות. בנוסף, תמיד תזכרו שהאיכות של פריטי הקידום שלכם משקפת ישירות את העסק שלכם, לכן מוצר איכותי ומגניב כמו מגבת חוף מעוצבת בהחלט יוביל להערכה מצד העובדים והלקוחות בעסק שלכם! וגם, מגבות חוף הן למעשה יציאה למרחב מיתוג שלם, הכולל אנשים בים, בבריכה ובכל מקום אליו ילכו עם המגבת של העסק שלכם!
  • סיומי מסלול וקורסים בצה"ל-  המגבות שלנו מתאימות גם לחיילים וחיילות מביניכים שמסיימים טירונות/מסלול/קורס- תוכלו להדפיס עליהן בסגנונות מיוחדים שתבחרו את סמל היחידה, ציטוט מצחיק שליווה אתכם בשירות או תמונה מרגשת של כל הצוות!

  • מתנה מרגשת בהתאמה אישית להורים/אחים ואחיות וכמובן בני ובנות זוג– נספר לכם על משפחה שלמה שהדפיסה על מגבות החוף שלנו ובחופשה המשפחתית כל אחד מהם נהנה מהמגבת הייחודית שלו! או על הזוג שכל כך אוהב את הים והחליטו לפנק את עצמם במגבות מעוצבות עם גרפיטי מגניב עליהן!

בטאפ אייר אנחנו לפני הכל עוסקים באומנות. אנחנו אוהבים להמציא, לשחק ולעוף עם העיצובים שלנו, אבל גם להיות סולידיים כשצריך- הכל בהתאמה הכי גבוהה לבקשות, רצונות והצרכים שלכם.

מגבת בעיצוב אישי עושים בטאפ אייר!

  • אצלנו תוכלו לדמיין ולהגשים את חלום המתנה המושלמת שלכם!
  • החברה שלנו מקצועית עם ניסיון של שנים בהדפסות איכותיות על מוצרים– אנחנו לא מתפשרים על איכות ההדפסה ולא על איכות המגבות! לכן המגבות שלנו ישרתו אתכם לאורך זמן בלי חשש.
  • יש לנו מגוון של אפשרויות עיצוב משוגעות של ציורים וגרפיטי, וכמובן צוות אדיב שישמח לסייע לכם לבחור את המגבת המושלמת! תוכלו לשתף אותנו ברעיון או בכיוון שלכם בהתאם לאירוע ואנחנו נשמח לעזור!
  • אנחנו עושים הנחות ומבצעים שווים במיוחד בהתאם לכמות המגבות שתבחרו! וגם דעו שיש לנו משלוחים עד הבית/מקום העבודה לכל חלקי הארץ! ניתן כמובן גם לבצע איסוף עצמי מהסניף שלנו אם תרצו.

אז אם אתם מעוניינים להדפיס על מגבות חוף – נשמח לעמוד לשירותכם, מוזמנים לדבר איתנו בטלפון או שאתם יכולים להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

שאלות ותשובות

המחירים של הדפסה על מגבות חוף משתנים בהתאם לגודל ההזמנה, על כל הזמנה של 10 מגבות ומעלה תקבלו הנחה. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם שירות.

בהחלט כן! ניתן להדפיס על המגבות שלנו כל דבר. המגבות שלנו עשויות 100% כותנה וההדפסה צבעונית ישירה. (זה לא משהו רגיל ולא משהו שכל אחד יכול לעשות).

המגבות קיימות בצבע לבן בלבד, העיצוב על המגבות חוף לילדים יהיה צבעוני.

המגבת שלנו ענקית ומפנקת בגודל 70X130.

תמיד כדאי לבדוק מולנו, הכל תלוי בהזמנות קודמות, זמני האספקה שלהן ומלאי. אבל בהחלט אנחנו יכולים לספק הזמנה של הדפסה על מגבות מהיום להיום.

בהחלט. כביסה רגילה, בטמפרטורה של 30 מעלות.

אנו מתחייבים על עד 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה וביצוע תשלום. לרוב אנחנו לא מגיעים לזמני אספקה אלה ומעדכנים לפני הזמן שהזמנה מוכנה. 

כן, אנחנו שולחים את המגבות המודפסות לכל חלקי הארץ בעלות 55 ש"ח עם שליח עד הבית, כמו כן יש אפשרות לאיסוף עצמי מהחנות שלנו בחדרה.

[elementor-template id="5789"]