הדפסה על מוצרים

הדפסה על מוצרים היא אחת הדרכים הנהדרות למיתוג וציון סוגים שונים של אירועים, זה יכול להיות לקראת מסיבת גיוס או יום הולדת, אירוע חברה, מסיבת רווקות, חתונת זהב, ברית, טיול משפחתי ועוד אפשרויות רבות. היתרון הגדול בהדפסה על מוצרים הוא שאתם יכולים להדפיס מה שבא לכם זה יכול להיות משפט מצחיק, תמונה או בדיחה פרטית שתעזור לשבור את הקרח ולהכניס את כולם ישר לתוך האווירה.

הדפסה על מוצרים – בעיצוב אישי

רוצים להדפיס חולצות שאין לאף אחד, בעיצוב אישי? הגעתם למקום הנכון! AIR-TAP מתמחה בהדפסה על מוצרים רבים ומגוונים בעיצוב אישי, ליחידים ולקבוצות. תוכלו להדפיס תמונה, כיתוב כלשהו, שמות על כובעים, לוגו לחברות ועסקים, וכל רעיון אחר שתבחרו, אנחנו איתכם!ההדפסות שלנו איכותיות, ברמה הגבוהה ביותר, שאינה דוהה וניתנת לכיבוס. 

הדפסת לוגו על מוצרים – מיתוג מנצח

דמיינו לעצמכם אירוע חברה בו כל אחד מהמשתתפים מקבל בכניסה לאירוע כובע מהודר ועליו מתנוסס לוגו החברה? אולי אתם עובדים בעמותה מסוימת ומארגנים ערב לסיום השנה, למשל, ורוצים לחלק לכל העובדים והמתנדבים חולצות עם לוגו העמותה? אנו שמחים להעניק מחירים מיוחדים להזמנה בקבוצות, ויודעים כי מעבר ללוגו המתנוסס על החולצה, הכובע או התיק, ישנו מסר מאחד, אכפתי, משקיע, ובעיקר זיכרון נהדר להמשך.

מוצרים להדפסה – רעיונות מקוריים

מעבר לרעיונות שרובנו מכירים, אשר כוללים הדפסות על חולצות, כובעים, ספלים ותיקים, הנה מספר רעיונות נוספים, שיכולים לפתוח לכם את הראש לעולם המופלא של הדפסות על מוצרים.

  • צוות חינוכי שמעניק במתנה תיקים / קלמרים / בקבוקים לילדים עם הדפסות שם אישיות.
  • סינר עם הדפסה – מתנה באירוע חברה.
  • הדפסה על כוס בירה – מתנה למסיבת רווקים.
  • הדפסה על עץ – מתנה עם הקדשה אישית לעובדים.
  • הדפסה על פד לעכבר – מתנה עם הקדשה אישית לעובדים.

הדפסה אישית על מוצרים – התאמה לכל לקוח

בנוסף לרעיונות הללו יש לנו מגוון רחב של הצעות ומוצרים שניתן להדפיס עליהם, מעבר למה שמופיע באתר. אנחנו זורמים עם היצירתיות והמקוריות שלכם וחשוב לנו להעניק לכם את השירות המקצועי והאיכותי ביותר! ב-AIR–TAP אנו מאמינים בהתאמה אישית לכל לקוח ולכל אירוע. כך תוכלו לבחור את המוצר המנצח, עם ההדפסה המתאימה לכם (אנו מסייעים ומייעצים בשלב הבחירה וההתאמה לאירוע), וליצור את המתנה הייחודית, שאין עוד כמוה בעולם! 

באילו אירועים מדפיסים על מוצרים?

הדפסה על מוצרים יכולה להתאים לאינספור אירועים החל כמתנה למסיבת סוף שנה בגן או בית הספר, ימי גיבוש לעובדים או מתנדבים בעמותות, טקס סוף מסלול או קורס בצבא, חתונות ועוד.

הדפסה על מוצרים באיכות גבוהה

אנו משתמשים במכונות ההדפסה החדישות והטובות ביותר על מנת לספק לכם מוצרים באיכות הגבוהה ביותר עם הדפסה איכותית שאינה דוהה וניתנת לכיבוס.

מחירים מיוחדים להזמנה בקבוצות.

[elementor-template id="5789"]