הדפסה על כובעים

הדפסה על כובעים היא אפשרות נהדרת, קלילה ובהחלט מגניבה להוסיף את הטאץ' האישי לאירוע שלכם. בין אם מדובר במסיבת סוף שנה, אירוע חברה או גיבוש עובדים, ואפילו חתונה, אנחנו מציעים לכם כובעים עם הדפסה ייחודית, במגוון ענק של צבעים, ואפשרויות עיצוב לכל כובע, לכל מטרה ולכל אירוע. 

אם עברתם על הגלריה בטח הבנתם שאינסוף לאפשרויות עיצוב ולהדפסות שניתן לעשות על הכובים, תוכלו לבחור בין הדפסים עם לוגו ומיתוג שלכם, עיצובים אישיים, הדפסי גרפיטי ועוד. חברת TAP-AIR מציעה לכם תוצרים איכותיים, הדפסת כובעים ברמה גבוהה, ומחירים נוחים ושווים לכל כיס.

הדפסה על כובעים – באילו אירועים תוכלו לשלב את המתנה הנהדרת הזאת? 

אירוע סוף שנה – כובעים עם הדפסה אהודים במיוחד באירועי סוף שנה של ילדים, למשל. כל ילד מקבל כובע למזכרת, עם עיצוב אישי, הדפסה ייחודית, וזו מתנה שימושית ונהדרת, לצד הערך הרגשי שלה, המזכרת, והעיצוב הצבעוני, כמובן.

יום הולדת – אם אתם חוגגים יום הולדת 80 לסבא למשל, וכל המשפחה מגיעה עם כובעים תואמים ועליהם הדפסה מסוימת, זה בהחלט אחד השוסים של האירוע!

אירוע חברה – אחת הדרכים להקליל אירועי חברה או יום גיבוש עובדים, היא באמצעות המזכרות הנהדרות הללו, שגם משמשות את העובדים ביום עצמו, וגם מסייעות לאחדות ולגיבוש של כולם. אירוע חברה שמתרחש באוויר הפתוח, ובו כל העובדים חובשים כובעים צבעוניים ויפים עם לוגו החברה, או הדפס מעניין אחר, בהחלט מוסיף לאווירה הצוהלת של היום.

חתונה בטבע – מי שמתכנן חתונה בטבע, ברוב המקרים יערוך אותה בעת חמה ונעימה מבחינת מזג האוויר, מה שאומר שכדאי לדאוג לכובעים לאורחים, ולא להסתמך על כך שהם יזכרו להביא כובע לעצמם. דמיינו לעצמכם שבכניסה לאירוע ישנו מגוון גדול של כובעים צבעוניים ויפים, כובעים עם הדפסה מסוימת, מה שגם נותן פיתרון נגד השמש החמה לאורחים, גם מעניק להם מזכרת מקסימה מהאירוע, וגם נותן טאץ' צבעוני ומקסים בחתונה בטבע. 

יש כאלה שקוראים לזה הדפסה על כובעים- אנחנו קוראים לזה אומנות!

חברת טאפ אייר לפני הכל, עוסקת באמנות. זה המקום ממנו אנו מגיעים, וזהו הבית אליו אנו שבים. אנו אוהבים ליצור, לעשות, לצייר, והטאץ' האמנותי מבחינתנו הוא לפני הכל ואחרי הכל. אתם יכולים להיות בטוחים שבשירות שתקבלו מאיתנו, הטאץ' הזה יבלוט ויהיה העיקר!

עיצוב אישי

אנחנו כאן למענכם, עם הצבעים שתבחרו, עם הסגנון ועם הסטייל. תוכלו לספר לנו מה הרעיון או הכיוון שלכם, או גם לשתף באירוע שיש לכם, לפני שלב הרעיונות. נשמח לעצב בהתאמה אישית ועיצוב ייחודי, כובעים להדפסה עבורכם, לאירוע האישי שלכם.

משלוחים עד הבית

חברת טאפ אייר מבצעת משלוחים עד הבית בכל חלקי הארץ! ניתן כמובן גם לבצע איסוף עצמי מהסניף שלנו.

הדפסה על כובעים – אפשרות להפעלה

אם תרצו לשלב הפעלה חיה ביחד עם הכובעים המודפסים, זו בהחלט המלצה חמה שלנו. ניתן להקים דוכן באירוע, אם זה יום גיבוש לעובדים, חתונה או אירוע סוף שנה לילדים. בדוכן האורחים יציירו, יעצבו ויכינו בעצמם את הכובע שלהם, בפעילות משותפת ובאווירה נעימה. ההפעלות הללו מתרחשות בכל רחבי הארץ והן בהחלט מהוות אטרקציה חביבה מאוד באירוע.

הדפסה על כובעים – מחירים

כמה יעלה לכם לעשות הדפסה על כובע? המחירים להדפסה על כובעים משתנים בהתאם לסוג הכובע, כמות הכובעים שאתם צריכים (ככל שההזמנה גדולה יותר כך המחיר יהיה אטרקטיבי וזול יותר), האם יש צורך במשלוח או איסוף מהסניף? 
אתם תמיד מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנחנו נענה לכם על כל השאלות וניתן לכם את המחירים הטובים ביותר.
[elementor-template id="5789"]