חולצות סוף מסלול

סוף מסלול זה תמיד מעמד מרגש בשביל החיילים שלנו, אחרי חוויה מאתגרת, קשה ואינטנסיבית במיוחד שבסיומה נוהגים לערוך טקס מיוחד עם כל המפקדים, חיילים ומשפחה (שם לרוב הם זוכים לקבל את כומתה/סיכת יחידה). כבר למעלה משלושים שנה, נוהגים להביא לחיילים שסיימו את הקורס חולצת מסלול – מדובר במזכרת משמעותית ועם סמליות רבה שכן הן משמשות ומלוות את החיילים לאורך כל השירות הצבאי שלהם וגם אחרי תוך הענקת תחושת גאווה אדירה.

סוף מסלול – גאוות יחידה שנשארת

חולצות סוף מסלול הן חולצות שחיילי צה"ל (בעיקר מיחידות קרביות) נוהגים להפיק בסיום קורס צבאי. לרוב בוחרים לעטר אותן עם כיתוב ואיורים שמאפיינים את היחידה עם הומור ונותנים להם אותם במעמד הטקס המרגש.

הדפסה על חולצות מסלול זה מנהג שכבר החל לפני עשרות שנים והיה פופולרי מאוד. כיום זה פריט חובה ואפשר ליהנות ממגוון רחב אפשרויות מבחינת הדגמים והצבעים – ניתן להדפיס על חולצות טי שירט, גופיות, חולצות דרייפיט, קפוצ'ונים ועוד. 

באילו איורעים מדפיסים על חולצות סוף מסלול?

1. חולצות סוף טירונות – טירונות היא טבילת האש הראשונה של החיילים במסגרת הצבאית שלהם, מדובר באחת החוויות המאתגרות שמנתקות אותם מהאזרחות לחלוטין ומכניסה אותם לתוך המערכת הצבאית בכל מובן. אין חייל ישראלי שמצפה להגיע למעמד סיום הטירונות – אחרי הכול מדובר בחלק מרגש, משמעותי שכולל בדרך שבירת דיסטננס עם המפקדים וכמובן כל המשפחה מגיעה לטקס. כחלק מהטקס נהוג לחלק חולצות סוף טירונות שמנציחות את התקופה הזו עם משפטים מצחיקים, איורים קריקטוריים בליווי סמל היחידה אליה הם עתידים להגיע.

2חולצות סוף מסלול – סוף מסלול הוא אחד הרגעים שכל החיילים מצפים להם – תקופת ההכשרה מגיעה לסיומה ואחרי חודשים של אימונים, זמנים קשים והמון זיעה מגיע המועד המיוחל לו הם ציפו. זו בהחלט סיבה מספיק טובה בשביל לעשות הדפסה על חולצות סוף מסלול – אחרי הכול מגיע להם להשוויץ ולהתגאות בכל מה שעברו. אפשר להדפיס על החולצה את סמל היחידה, המסלול והשנה עם ציור או לחילופין איזה שהוא משפט הומוריסטי, מוראלי, צבאי. השמים הם הגבול ואנחנו ממליצים לכם תמיד לגבש משפט על בסיס החוויות שלכם יחד.

3. חולצות סוף קורס מכיםקורס מכים היא תקופה מאתגרת ולא פשוטה כלל שמכשירה את דור המפקדים בעתיד. גם כאן בסיום הקורס נהוג לערוך טקס וכמובן שחולצות הן מאסט בחגיגה. אם אתם מחפשים רעיונות להדפסה על חולצות סוף קורס מכים זה כמובן תלוי בחוויות שלכם, יש אינספור רעיונות כמו: "המפקדים של מחר", "פחות צעיר מאתמול" או משפט הומוריסטי שמדבר על היחידה עצמה וכו'.

4. חולצות סיום קורס קצינים- סיום קורס קצינים זה מעמד רציני – זה הרגע בו הצוערים נשבעים בספר התנ"ך ויוצאים לדרכם החדשה בתור קציני צבא ההגנה לישראל. כחלק מסיום הקורס, נהוג להדפיס על חולצות סיום קורס קצינים ולחלק לכל הצוערים במעמד הטקס המרגש למזכרת ולציון המעמד המיוחד. אם אתם מחפשים רעיונות למשפטים תוכלו להדפיס: "כשכולם במזרח (שם הקצין או היחידה) ינהלו מטווח", "יש צחוקים ויש חלאס" , "מה שרחוק מהעין לא כואב" ועוד. אם אתם המשפחה שרוצים להביע תמיכה ולעלות את המורל של ילדכם אז יש אינספור אפשרויות כמו "הקצין שלכם, הגאווה שלנו", "הקצין הכי שווה בצה"ל" בשילוב תמונה ועוד…

כמה עולה הדפסה על חולצות מסלול?

המחיר עשוי להשתנות בהתאם לפרמטרים רבים – ראשית על איזה פריט אתם תרצו להזמין? בדרך כלל הדפסה על קפוצ'ונים תהיה יקרה יותר מהדפסה על חולצות, כמו כן, צריך לבדוק כמה חולצות אתם צריכים?

אצלנו תוכלו ליהנות ממחירים מיוחדים בשביל חיילים – אנחנו נשמח לבוא לקראתכם היכן שנוכל! אם אתם מחפשים הדפסה על חולצות מסלול אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום ולקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד. לפרטים נוספים מלאו את הפרטים שלכם ואנחנו כבר נדאג לחזור אליכם בהקדם, או פשוט התקשרו אלינו.

[elementor-template id="5789"]