חולצות גרפיטי לאירועים

מחפשים מתנה מדליקה או מזכרת מקורית? גרפיטי על חולצות הוא אחת המתנות המושלמות לכל אירוע למשל: מסיבת סוף שנה לילדים, מתנה למסיבת רווקות, ימי גיבוש לעובדים, אירועי קידום מכירות, מיתוג או בקיצור כל אירוע בו תרצו לבלוט ולמשוך את העין. אמן הגרפיטי של טאפ אייר יוצר יצירת אמנות בטכניקת איירבראש מול כל המוזמנים, הילדים או העובדים ומעניק להם חולצות גרפיטי יפהפיות, צבעוניות, ססגוניות, בעיצוב אישי עם שמות כל החוגגים והתאמה לקונספט של האירוע שלכם!

תוכן עניינים

דוגמאות ורעיונות לציור גרפיטי על חולצות

גרפיטי על חולצות - עושים אירוע בצבע

אחד הגימיקים הפופולאריים שזורמים ממש בכל אירוע, הוא חולצות גרפיטי. עם כל כך הרבה צבעים ואפשרויות עיצוב גרפיטי על חולצות מתאים לכל סוגי האירועים לילדים ומבוגרים כאחד, וכדי שלא תלכו לאיבוד בין שלל האפשרויות אנחנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך ונעזור לכם לעצב את חולצות הגרפיטי שלכם בהתאם לסוג האירוע, לעונה וכמובן בהתאם לגיל מוזמנים והחוגגים.

 

באילו אירועים עושים חולצות גרפיטי?

  • מסיבת רווקות – דמיינו לעצמכם מסיבת רווקות בה כל אחת מהמשתתפות מקבלת חולצה עם גרפיטי שכולל למשל ציור אישי של החברות, תאריך החתונה, שמות החברות, בדיחה פרטית שלכם או כל דבר אחר שתרצו הבחירה כולה היא שלכן! 
  • אירועי חברה – גרפיטי על חולצות מתאים מאד לאירועי חברה וימי גיבוש לעובדים, אמן הגרפיטי שלנו יקים עמדה צבעונית ומדליקה במקום האירוע זה יכול להיות בכל מקום בו יערך האירוע: בים, בשטח או בחברה. לאחר הקמת העמדה להכנת חולצות הגרפיטי כל אחד ואחת מהעובדים והעובדות יזכו לעצב לעצמם חולצות גרפיטי עם השם שלהם, תאריך האירוע, לוגו וסלוגן החברה ובקיצור כל מה שהם ירצו. ניתן בהחלט גם להזמין חולצות מוכנות מראש, ללא הפעלה במקום האירוע – אנחנו מתאימים את עצמנו להעדפות שלכם באופן אישי!
  • מתנות לסוף שנה – ניתן לאמר בפה מלא שגרפיטי על חולצות היא המתנה הכי הפופלרית לסוף שנת הלימודים בקרב ילדי הגן ותלמידי בית הספר, ביננו מה יותר טובה מחולצה צבעונית, אישית ושימושית לציון עוד שנה שחלפה לה.
  • אירועי קידום מכירות – נכון, אפשר להדפיס על חולצות לוגו וסלוגן של החברה בדרך "הרגילה, אבל באירועי קידום מכירות אתם חייבים לבלוט כמה שיותר וכמה שיותר מהר וזה בדיוק מה שחולצות גרפיטי עושות הן את העין ותשומת הלב בכל מקום בו הן נמצאות – וזו הדרך הטובה ביותר להעניק חיות וצבע לאירוע המכירות שלכם.
לנוחיותכם ניתן לבחור אם אתם רוצים שנקים עמדה במקום האירוע או שנשלח אליכם את החולצות.

האם ניתן לכבס את החולצות?

אנחנו משתמשים בצבעי האיירבראש האיכותיים והטובים ביותר שיש על מנת לספק לכם חולצות עמידות במים וכביסות כדי שישרתו אתכם לאורך זמן. בטאפ אייר מתמחים בעיצוב אישי על חולצות לכל אירוע ולכל מטרה. 

ציור גרפיטי על חולצות מבית Tap-air

אצלנו בטאפ-איר תוכלו להפוך כל חולצה פשוטה לחולצה ממותגת או חולצה עם ציור מגניב שלא רואים בכל מקום. והכל בהתאמה אישית, במגוון צבעים אפשרי ולכל אירוע.

צרו עמנו קשר ונשמח לעזור!

[elementor-template id="5789"]