אטרקציות לבר ובת מצווה

אטרקציות לאירועים לחוויה שונה וצבעונית אם אתם מחפשים חוויה שונה וצבעונית לאירוע שלכם, TAP-AIR  זה בדיוק מה שאתם צריכים. אטרקציית גרפיטי שמשגעת את עולם האירועים-  בר מצווה, ימי הולדת, אירועי חברה, רווקות וכול אירוע שתתכננו לעצמכם.

אטרקציות לבר מצווה

חולצות גרפיטי

אטרקציות לימי הולדת

סדנאות גרפיטי

קיר גרפיטי לאירועים

אירועי חברה

לנו ב TAP-AIR חשוב להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח! יצרנו למענכם עמדה ניידת שתגיע לכל מקום שתבחרו לקיים את האירוע שלכם. האומנים שלנו ידאגו לעצב לכם מזכרת או מתנה מקורית בעיצוב אישי לבקשת האורח מרגע בחירת הצבע, כתב, גודל או ציור על מגוון רחב של אפשרויות- חולצות זוהרות, כובעי גרפיטי עמידים במים וכביסה ועוד.

איך זה עובד?  

אל האירוע שלכם יגיע אומן אייבראש (Airbrush) מקצועי שיעשה לכם אירוע צבעוני וזוהר במיוחד! אנו נגיע אליכם עם מבחר כובעים איכותיים בצבעים זוהרים שאתם תבחרו, ובמהלך האירוע אנו נתחיל בצביעת הכובעים אל מול האורחים המסוקרנים שלכם. באמצעות טכניקת האיירבראש אנו נצייר לעיני האורחים שלל דוגמאות ורעיונות בצבעי אולטרה שזוהרים בחושך. כל אורח יקבל כובע עם שם בעיצוב ייחודי משלו. וכל שנשאר לו הוא רק להתלהב ולהשוויץ בפני כל החברים על המזכרת המיוחדת שקיבל מהאירוע שלכם.

אטרקציות בבר מצווה כבר מזמן הפכו להיות חלק מתכנון האירוע. כאשר מארגנים בר מצווה עלינו לזכור כי בסופו של דבר האירוע מיועד לילדים, נערים, כאלו שמתעלמים מאיכות האוכל ויותר מתלהבים מההפעלה וההנאה באירוע. לכן, באירועי בר מצווה כדי לשלב אטרקציות ביחס אישי, צבעוני ושמח.

תוכלו גם להקים קיר גרפיטי ענק שניתן לקחת הביתה ולתלות בחדר- אין כמו מזכרת צבעונית ומשמחת מבר המצווה.

[elementor-template id="5789"]