קיר גרפיטי לאירועים

 מחפשים רעיון מקורי או אטרקציה שתדהים את האורחים שלכם? קיר גרפיטי היא האטרקציה בה כל אחד יכול להיות אמן! כן כל אחד, אטרקציית קיר הגרפיטי שלנו מתאימה לכל גיל החל מפעוטות, ילדים, בני נוער ומבוגרים. 

תוכן עניינים

קירות גרפיטי לאירועי חברה, בר מצווה וסוף שנה

קיר גרפיטי באירועים הפך להיות חוויה מיוחדת ואישית לבעל האירוע- קיר עליו ניתן ליצור אין סוף של רעיונות לימי הולדת, בר מצווה, אירועי חברה או אירועי סוף שנה.

חשוב לנו לשתף את כל הילדים ביצירה, בהפקה והעשייה עד לתוצר הסופי, מבטיחים לכם שתהיו מרוצים מהתוצאה גם אם אין לכם רקע בציור או אומונות.

מלבד תשומת הלב הרבה שקיר הגרפיטי מושך, היתרון הגדול ביותר שלו הוא החוויה החברתית והגיבוש שהוא יוצר בקרב המשתתפים, משום שקיר גרפיטי מאגד את כל האורחים ואת כל הגילאים סביבו וכל אחד מוסיף את הטאץ' שלו על מנת ליצור ציור על קירות משגע.

ניתן לכתוב ברכות לבעל השמחה או לייצר על ידי האמנים שלנו ציור אישי לבעל האירוע בלייב. כמובן ניתן גם לייצר "סלפי" עם הקיר, לארוז ולקחת הביתה- אין כמו אירוע גדוש באומנות.

מגוון האפשרויות שלנו יגרמו לאורחים שלכם להיות חלק מהכיף, מהשמחה והמזכרת הצבעונית, אקזוטית ושונה- בהבטחה.

קירות גרפיטי לאירועים זה טאפ איר

אם החלטתם שקיר גרפיטי זה בול לאירוע שלכם, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר. בין אם זה אירוע חברה, בת מצווה, אירוע סוף שנה או מסיבת יום הולדת – אנחנו נשתלב באירוע שלכם ונהפוך אותו לחגיגה אמיתית וצבעונית.

אנחנו ב-TAP-AIR נשמח לעמוד לרשותכם!

[elementor-template id="5789"]