ציורי קיר לעסקים, משרדי היי-טק ומסעדות

אין כמו רושם ויזואלי ראשוני בכניסה לעסק, כדי להפתיע ולרגש אנשים שעוברים במקום ובעיקר לעורר בהם את הרצון להכיר את העסק עצמו טוב יותר. ציורי קיר לעסקים מיועדים בדיוק בשביל זה – הם מביעים, בצורה גרפית, את המסר העיקרי שאתם כבעלי המקום תרצו להעביר ללקוחות, את אותו ה"וייב" שמבדל אתכם מהמתחרים והופך את העסק שלכם לאטרקטיבי וייחודי.

תוכן עניינים

אילו עסקים עושים ציורי קיר?

ציורי קיר יכולים להתאים למגוון בתי עסק מתחומים שונים, ביניהם:

  • בתי קפה ומסעדות – ציורי קיר לעסק מענף האירוח יכולים להפוך לחלק בלתי נפרד מהתפאורה והסטיילינג של מקום. הם מוסיפים להרגשה הנעימה של הסועדים, הנהנים מחוויה שונה מכל מה שהם רגילים.
  • עגלות קפה ופוד טראק – עסקים כאלה פועלים בעיקר בירידים ובפסטיבלים, בהם עובדים במקביל עסקים מתחרים רבים. ציור שמושך את העין, מושך גם את קהל הלקוחות והופך את העסק שלכם לדומיננטי, בין כל דוכני המזון והמשקאות הנוספים מסביב.
  • משרדים וחברות היי טק – תוספת של ציור על הקיר בחדר הישיבות או בכניסה למשרד, בין אם מדובר באיור ריאליסטי או בצבעוניות אבסטרקטית, תורמת לתחושה הדינמית והססגונית במשרדים גדולים ו"אפורים" כאלה ומעלה את המוטיבציה בקרב העובדים.
  • פאבים – ציורי קיר לעסקים מתחום חיי הלילה, עוזרים לייצר את האווירה המסתורית והאפלולית המתבקשת.

רעיונות לציורים על קירות

הנה כמה רעיונות לציורי קיר לעסקים:

  1. איור המשלב טקסט – ציור על הקיר שיש בו שילוב בין גרפיקה לטקסט, מייצר פוקוס על הנושא שחשוב לכם להדגיש בעסק. זה יכול להיות משפט מפורסם, ציטוט משיר, או כמובן שמו של העסק עצמו ומספר הטלפון של המקום. במקרים רבים, ציורי קיר לעסק המשלבים טקסט – למעשה הופכים לתחליף יצירתי לשלט בכניסה, כזה שפשוט כיף להסתכל עליו. ציורי קיר מהסוג הזה, בדרך כלל ישימו במרכזם אובייקט המתקשר ישירות לשירות שהעסק מציע, למשל ציור של אופה ופיצה בכניסה לפיצריה, ציור של כוס בירה או שתייה קלה בתוך פאב וכדומה.
  2. ציור נושא – ציור גדול במיוחד שממלא את הקיר כולו ומטרתו להפוך את הקיר למעין מסגרת, או מעטפת, שרומזת באופן בלתי ישיר על הפעילות המתקיימת במקום ובעיקר מביאה לידי ביטוי את האווירה שבעלי המקום מנסים לייצר. ציורי קיר כאלה יכללו רקע צבעוני, כשעליו יצויירו אובייקטים לכל אורכו ורוחבו של הקיר. דוגמה לכך היא קיר בנושא חלל הצבוע כולו בגוונים עמוקים של סגול וכחול, עם אובייקטים קטנים של חלליות וכוכבים, כקישוט ייחודי בכניסה למוזיאון המיועד לילדים והעוסק בתחום האסטרונומיה.
  3. ציור "מציאות מדומה" – ציורי קיר לעסקים המבוצעים ביד אומן, יכולים לגרום לקיר להפוך לסוג של קנבס חלק שעליו אנחנו "מעוררים לחיים" את האובייקטים המצויירים, שמקבלים מראה ריאליסטי. ציורים כאלה מסוגלים להעניק אפילו לקיר החלק והפשוט ביותר מראה שונה לחלוטין, לגרום לו להיראות כמו קיר שעשוי מלבנים עתיקות, "להפוך" לנווה מדבר בתוך ג'ונגל או לקבל כל מראה אחר שתרצו.

איך עובד תהליך ציור על קיר?

  • שיחת איפיון ראשונית – לאחר שתיכנסו לאתר שלנו ותתרשמו מהגלרייה המגוונת של העבודות שהכנו עבור עסקים רבים, תוכלו ליצור עימנו קשר טלפוני. בשיחה נוכל לקבל את הפרטים הבסיסיים עליכם ועל העסק שלכם ובעיקר לקבוע פגישה ראשונה פנים מול פנים.
  • פגישה פרונטלית בבית העסק – חשוב לנו להכיר אתכם מקרוב ובאופן פרונטלי, כמו גם את המאפיינים של העסק שבבעלותכם, הן מבחינת המסרים שתרצו שציורי הקיר יביאו לידי ביטוי והן את המאפיינים הפיזיים של המקום. מטרת הפגישה הזו היא לתכנן כראוי את הציור עצמו, על כל הפרטים הטכניים הכלולים בכך.
  • יצירת סקיצה ואישורה על ידי הלקוח – יצירת סקיצה נועדה כדי לעורר מחשבה ולהבין בפועל ובצורה ברורה יותר לעין, כיצד הרעיון הראשוני יכול להיות מובע באמצעות הציור. זהו שלב חשוב שמסייע לדיוק של הציור, לתכנון האובייקטים השונים ולהפקת השלב האחרון והסופי של תהליך הציור עצמו.
  • ציור על הקיר בבית העסק – לאחר שהסקיצה מאושרת, נוכל להתחיל בציור בתוך בית העסק עצמו.

למה לבחור בנו לצייר על קירות העסק שלכם?

  • שנים של ניסיון ורזומה על מאות קירות ולקוחות מרוצים – המקצועיות, האומנות והדיוק הם חלק בלתי נפרד מהשירות שאנחנו מעניקים ללקוחות שלנו.
  • התאמה ועיצוב אישי – אנחנו שמים דגש על תהליך של חשיבה משותפת, על מנת להפיק ציור שמשקף את החזון של בעלי העסק בצורה האופטימלית.
  • טכניקה וטכנולוגיות עבודה – היד המנוסה של האומנים שלנו, יחד עם השימוש בחומרי גלם איכותיים, מייצרים ציורי קיר לעסקים שמחזיקים מעמד לשנים רבות ומדהימים את כל מי שפוגש בהם.
  • ליווי לאורך כל הדרך, מהרעיון ועד היצירה – יחד נוכל לעורר את הרעיונות שלכם לחיים!

אנחנו בTap-Air– מקפידים על חשיבה משותפת בין היוצרים שלנו, לבין בעלי העסקים שעמם אנחנו עובדים, כדי להצליח לצייר ציורי קיר לעסקים באופן ש"ישדר החוצה" את המסר המדויק ביותר, שאותו בעלי המקום מעוניינים להעביר. נשמח לעזור לכם להעניק לעסק שלכם מראה חדש, מפתיע ומיוחד במינו!

שאלות ותשובות

כדאי לבחור אובייקטים שירמזו באופן ישיר או עקיף על הפעילות העסקית, או שיעוררו את הרגש שתרצו לעורר אצל הלקוחות הפוטנציאליים המגיעים למקום. זה יכול להיות ציור אבסטרקטי שיכניס אותם לאווירה הנכונה, איור של דמות משעשעת, לוגו של העסק או אפילו טקסט שעבורכם מייצג את העסק בצורה הטובה ביותר.

אנו עושים שימוש בטכנולוגיית אייר-בראש, שהיא למעשה גרפיטי מודרני. באמצעות יד האומן המנוסה של הציירים שלנו נוכל להגיע לרמות הדיוק הגבוהות ביותר, גם בציורי קיר לעסקים שיש בהם קירות גדולים במיוחד.

אנחנו משתמשים בחומרי גלם איכותיים ומייצרים ציורי קיר לעסקים שמחזיקים מעמד לשנים רבות!

מחיר ציור קיר משתנה בהתאם לגודל הציור ומורכבותו. צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדויקת!

כמובן! אנחנו נדאג להגשים לכם את מה שרציתם.

[elementor-template id="5789"]