הדפסה על בקבוקים

אחת המתנות הפופולאריות שאפשר לראות בשנים האחרונות היא הדפסה על בקבוקים. זו בהחלט מתנה נהדרת לילדים, גם בגיל הגן וגם בגיל בית הספר! הנה כמה רעיונות שיפתחו לכם את הראש לגבי הדפסה על בקבוקים, הדפסה עם שם, וגם – בשביל מה בכלל צריך בקבוק? 

גלריית בקבוקים עם שם הילד

הדפסת שמות הילדים על בקבוקים – בשביל מה צריך בקבוק אישי?

שאלה נהדרת! לפניכם ארבע סיבות חשובות מדוע כדאי שלכל ילד יהיה בקבוק אישי, ומה התרומה של ההדפסה על הבקבוק, עבור הילד.

  • בקבוק אישי עוזר לשמור על מודעות לשתות מים – בוודאי שמתם לב שברגע שלילד יש בקבוק מים אישי משלו, הוא שותה יותר מים, נכון? נגיש יותר, אישי יותר, כיף יותר והכי חשוב בריא יותר.
  • שמירה על היגיינה אישית – בגן הילדים ובבית הספר, שמירה על היגיינה אישית חשובה מאוד, ובקבוק אישי בהחלט מסייע לכך, במקום שהילדים ישתו מכוסות משותפות, כל ילד שותה מהבקבוק שלו.
  • קל יותר לזיהוי – מבין שלל הבקבוקים, שיכולים לעיתים להיראות אותו דבר, לילד יהיה קל יותר לזהות את הבקבוק האישי שלו, ברגע שיש על הבקבוק הדפסה עם השם שלו.
  • חפץ אישי עם הקשר רגשי – במסגרת בה יש בדרך כלל המון ילדים, גם בגן וגם בבית הספר, העובדה כי לילד יש חפץ אישי משלו, עם הדפסה אישית והקשר רגשי, בהחלט תורמת לביטחון העצמי של הילד ולהרגשתו הכללית.

בקבוק עם שם

כל הילדים אוהבים בקבוק עם שם! בקבוק לגן עם שם הוא לא רק פריט שימושי ובסיסי עבור הילד, בנוגע לשתיית מים, תוספת השם נותנת את הטאצ' האישי, הפרטי, האוהב.  בקבוק עם שם הוא הזדמנות נהדרת למתנה מצוינת!

בקבוק בעיצוב אישי     

בקבוק עם שם הילד בעיצוב אישי, יכול להיות מתנה נהדרת גם לסוף השנה, וגם במהלך השנה!  בקבוק בעיצוב אישי יכול לכלול צבע של הבקבוק שאהוב על הילד, סגנון בקבוק שהילד מעדיף, וכמובן הדפסה אישית שנוגעת לעולמו של הילד. היתרון של בקבוק בעיצוב אישי, הוא שאין עוד כזה בקבוק! הילד מקבל בקבוק שיש רק לו, וזוהי בהחלט מתנה נהדרת ומרגשת!

על אילו בקבוקים ניתן להדפיס?

  • הדפסה על בקבוקים תרמיים איכותיים שומרי חום וקור, הבקבוקים בגודל 750 מ"ל.
  • הדפסה על בקבוקי נירוסטה לילדים בגודל 500 מ"ל.
  • הדפסה על בקבוקי פלסטיק עם קש בגודל 500 מ"ל.

הדפסה על בקבוקים – מתנה לסוף שנה

בקבוק שתייה עם שם הילד הוא מתנה נהדרת לסוף שנה! מדובר במתנה שהיא קודם כל שימושית מאוד, בקבוק שתייה איכותי הוא בהחלט מצרך חשוב ופופולארי בקרב כל הילדים, בכל הגילאים. שנית, זוהי מתנה שמעבר להיותה שימושית, גם משמשת מזכרת מקסימה מהשנה שהייתה, מהמסגרת, מהצוות, מהילדים.

הדפסה על בקבוקים עם טאפ אייר

חברתנו מספקת הדפסה על בקבוקים במגוון רחב של אפשרויות, כולל משלוחים לכל חלקי הארץ. פנו אלינו עוד היום ונשמח לתת לכם את כל הפרטים והמידע!

[elementor-template id="5789"]